خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد نباید این ستاره را بخرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۳۴

کودی گاکپو مهاجم هلند مورد توجه تیم ها برای خرید او قرار گرفت است.

به گزارش ایلنا، کمتر مهاجمی در فوتبال جهان وجود دارد که به اندازه کودی گاکپو در حال حاضر توجهات را به خود جلب کند. مهاجم هلندی در دو بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی همین تعداد گل به ثمر رسانده است که باعث شده به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او با یک جابه‌جایی مهم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دامن زده شود.

حتی قبل از درخشش او در تیم ملی هلند هم هیاهو و هیجان زیادی درباره این بازیکن وجود داشت. گاکپو در این فصل تنها در 24 بازی در سطح باشگاهی 13 گل و 17 پاس گل داده است. شاید بگویید، که «خب، لیگی که او بازی می‌‌کند فقط اردی‌ویژه است»، اما با توجه به اینکه خریدهای تابستانی منچستریونایتد از همین لیگ در این فصل خوب کار کرده‌‌اند، چنین ارزیابی درباره گاکپو بی‌انصافی است.

او در تابستان گذشته نیز می‌توانست براحتی بازیکن یونایتد شود. اریک تن‌هاخ برای انتقال احتمالی به اولدترافورد با گاکپو در تماس بود، اما این جابه‌جایی هرگز اتفاق نیفتاد. ساوتهمپتون و لیدز نیز نیم نگاه‌هایی داشتند، اما در نهایت این بازیکن 23 ساله همان جایی که بود باقی ماند.

پس از خروج کریستیانو رونالدو از باشگاه، یونایتد دوباره به‌دنبال یک مهاجم جدید است و طبیعتاً ممکن است که دوباره به گاکپو ابراز علاقه کند. او بازیکنی است که تن هاخ می‌شناسد و در این فصل هم در فرم فوق‌العاده‌ای بوده است.

با این حال، این بدان معنا نیست که خرید او توسط منچستریونایتد کاملاً منطقی است. تردید اصلی درباره پستی است که او بازی می‌کند. اگرچه او در تساوی هفته گذشته هلند مقابل اکوادور به‌عنوان بخشی از یک خط حمله دو نفر ظاهر شد، اما اکثر بازی‌های او در این فصل زمانی بود که او به‌عنوان مهاجم کاذب بازی کرده است.  این همان نقشی است که مارکوس رشفورد در این فصل برای من‌یونایتد ایفا کرده و با آن دوباره نامش را سر زبان‌ها انداخته است. همچنین آلخاندرو گارناچو نیز در همین نقش به ترکیب تیم اصلی راه یافته است.

حتی اگر باعث بهبود وضعیت حملات من‌یونایتد از جناح چپ شود، با توجه به اینکه مناطق دیگری از زمین نیاز به بهبود بیشتری دارند، باز هم خرید او حرکتی غیرمنطقی خواهد بود. به جای صرف مبلغ هنگفت برای به دست آوردن یک سود حاشیه‌ای در یک منطقه قوی از زمین، منطقی‌تر است که یونایتد پول خود را روی یک مهاجم نوک دیگر یا حتی یک گزینه چپ پای دیگر در سمت راست سرمایه‌گذاری کند تا اینکه مهاجم دیگری را خریداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز