خبرگزاری کار ایران

نژادپرستی بسیار دردناک و ناراحت‌کننده است

راشفورد: رونالدو الگوی من در زندگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۰۸

راشفورد در مورد آزار نژادی و جدایی رونالدو از یونایتد صحبت‌هایی انجام داده است که در این گزراش به آن پرداخته‌ایم.

به گزارش ایلنا، مارکوس راشفورد همچنین در مورد آزار نژادپرستانه پس از ضربه پنالتی از دست رفته خود در جریان باخت انگلیس مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 صحبت کرد.

مهاجم منچستریونایتد درباره پنالتی از دست رفته خود در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا و مسائل نژادپرستانه‌ای که بعد از این ضربه با آن‌ها روبرو شد، عنوان داشت:

نژادپرستی به عنوان یک خصوصیت فردی خوب نیست، اما دیدن اینکه کسی از آن عبور می کند بدتر است. این بیشتر فقط ناامیدی است. شما از اینکه مردم چنین دیدگاه هایی دارند ناامید می‌شوید.

دلیل اصلی این است که شما آن دیدگاه ها را در مورد هیچ کس، صرف نظر از نژاد یا مذهب آنها ندارید. این ناامیدی زمانی بیشتر می‌شود که مردم به این چیزها فکر می کنند، نه اینکه فقط آنها را به زبان بیاورند.

من قبلاً یک پنالتی را از دست داده ام. شما هرگز نمی خواهید یک پنالتی را از دست بدهید، این یک فرصت عالی برای مهاجمان به خصوص گلزنی است و بدیهی است که لحظه بزرگ آنهاست. من به عنوان یک فرد همیشه با لحظات بزرگ راحت بوده ام و از آن لذت می برم. امیدوارم بتوانم یک پنالتی دیگر را در مسابقات بزنم. من مشتاقانه منتظر آن هستم.

راشفورد در نهایت به جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد پرداخت. او در این باره گفت:

گوش کن، بازی کردن با او تجربه باورنکردنی بود. او مشخصا یکی از الگوهای من و کسی است که همیشه به او نگاه کرده‌ام. بنابراین داشتن فرصت بازی در کنار او باور کردنی نبود. تجربه بازی کنار او چیزی است که می توانم برای همیشه با خودم نگه دارم.

بنابراین من برای او بهترین ها را آرزو می کنم. واضح است که می خواهیم از او به خاطر کارهایی که برای منچستریونایتد انجام داده تشکر کنیم و برای او بهترین ها را در ادامه دوران حرفه ای اش آرزو کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز