خبرگزاری کار ایران

ایوب بهتاج: باشگاه هوادار اگر نامه‌ و درخواستی از ما برای جذب الهامی دارد نشان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۱۸

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز شایعه مذاکره این باشگاه با ساکت الهامی را رد کرد.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج در یک گفتگوی تلویزیونی درباره دلیل جدایی غیر منتظره قربان بردیف از تیم تراکتور اظهار داشت: بردیف به من گفت که باید به روسیه بازگردم. ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند. خیلی راحت بگویم؛ به بردیف دستور داده بودند که تیم سوچی را بر عهده بگیرد. این تیم برای ریاست جمهوری روسیه است و دستور بود. بردیف گفت او به هر حال قرار است در روسیه زندگی کند و باید به این کشور بازگردد. حتی گفت اگر اینتر و میلان مرا می‌خواستند شاید نمی‌رفتم امات الان باید به روسیه بازگردم.

وی ادامه داد: چه کسی گفته بود قرارداد سه ساله است؟ سند این موضوع کجاست؟ قرارداد 90 درصد مربیان داخلی و خارجی یک ساله است؛ اجازه فسخ هم برای هر دو طرف وجود دارد، ضمن اینکه پیشنهاد تیم سوچی پنج، شش برابر تراکتور بود اما اصلاً مسائل مالی برای بردیف اهمیتی نداشت. او مجبور بود به روسیه بازگردد. ما به تمام تعهدات‌مان با این مربی هم عمل کرده بودیم و حتی از تعهدات‌ خودمان هم جلوتر بودیم. ما به بردیف حتی پیشنهاد دادیم تا نیم‌فصل بماند و بعد به روسیه برود اما به او گفته شد که باید در این مقطع به تیم سوچی برود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به بیانیه روز گذشته باشگاه هوادار مبنی بر مخالف این باشگاه با حضور ساکت الهامی در تراکتور گفت: باشگاه هوادار گفته است درخواست؛ اگر از ما درخواست، نامه یا ایمیلی دارند بگویند. اصلاً چنین داستانی نیست. تمام این حرف‌ها براساس شنیده‌ها است.

بهتاج در واکنش به این پرسش که آیا با جدایی بردیف بازیکنان خارجی این تیم در جمع سرخپوشان تبریزی خواهد ماند؟ عنوان کرد: چرا نمی‌مانند؟! این بازیکنان قرارداد دارند.

وی در پایان گفت: برنامه و اردوی ما یک روز هم تغییر نمی‌کند و در پایان هفته اردوی جدید ما آغاز خواهد شد. تا دو روز آینده هم سرمربی جدید مشخص می‌شود و طبق برنامه پیش می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز