خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایلنا

بهتاج: استیناف در مورد شجاعیان تصمیم می‌گیرد/ پرتاب سنگ در ورزشگاه ندیدم/ به کنستانت فرصت دو هفته‌ای دادیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۳۳

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه صحبت کرد.

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با برتری خود حریف را شکست دهیم و 3 امتیاز مهم و شیرین به هواداران هدیه دهیم. در حال حاضر هم آن بازی برای ما تمام شده و فکر دیدار با سایپا هستیم.

وی در مورد حضور پررنگ طرفداران تراکتورسازی و بازتاب جهانی آن گفت: این هواداران افتخار باشگاه هستند و همیشه مایه سربلندی ما بودند و صاحب اصلی باشگاه آنها هستند. در حال حاضر هم دنیا با این همه شور و احساسات آنها به تیمشان آشنا شده و اتفاق خوبی است.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه با توجه به اعتراض برخی از استقلالی‌ها به توهین و پرتاب سنگ از روی سکوها هم عنوان کرد: در یک بازی حساس این چنینی همیشه اتفاقات بدی توسط تعداد محدودی انجام می‌شود و ناگزیر است ولی هواداران واقعی تراکتور همیشه فرهنگ بالای خودشان را نشان دادند و دیدید که چه جو قشنگی در زمین بود و تیم خودشان را تشویق کردند. البته من خودم نه توهینی شنیدم و نه سنگ اندازی دیدم و گزارشی هم به دستم نرسیده است و نمی‌دانم برچه اساسی این حرف‌ها مطرح شده است.

بهتاج در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود در صورت حضور داریوش شجاعیان در زمین از استقلال شکایت می‌کنند، عنوان کرد: پرونده داریوش شجاعیان به کمیته استیناف رفته و این کمیته در موردش تصمیم‌گیری می‌کند و نیازی به شکایت ما نیست. اگر کمیته استیناف رای دهد که بازی او در ترکیب استقلال غیر قانونی است باشگاه ما حقوق خود را در این مورد پیگیری می‌کند و اگر هم حضورش قانونی باشد که دیگر جای بحثی نیست و ما طابق قانون هستیم.

وی در مورد وضعیت کوین کنستانت و تعلیق قرارداد وی گفت: کنستانت پیش از حضورش در تراکتورسازی تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته بود و این تست‌ها برای همه باشگاه‌ها پیش از بستن قرارداد باید انجام شود و اینطور نیست که یکجا انجام شود و جای دیگر نه. مشکل او ربطی به تست پزشکی ندارد و پس از قرارداد بستن یک مشکل جسمی برایش پیش آمد که رفته کارهای درمانی خود را انجام دهد. ما به او فرصت 2 تا 3 هفته‌ای دادیم تا مشکلش حل شود و به جمع ما برگردد و اگر اینطور نشد ناچاریم قراردادش را فسخ کینم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه اگر قرارداد کنستانت فسخ شود چه میزان بدهی روی دست باشگاه می‌گذارد هم توضیح داد: در تمام قراردادهایی که تراکتورسازی در فصل جاری بسته کلیه ضوابط حقوقی رعایت شده و بندهای لازم گنجانده شده است و یکی از آنها هم همین فسخ قرارداد در صورت مشکلات این چنینی است. اگر قرارداد کنستانت فسخ شود فقط تعهداتی که تا زمان حضورش داشتیم را باید پرداخت کنیم و هزینه اضافی روی دست باشگاه نمی‌ماند.

بهتاج در مورد اینکه گفته می‌شود اگر کنستانت برود یک مدافع مطرح خارجی جایش می‌آید هم گفت: نه فعلاً برنامه‌ای برای اضافه کردن بازیکن جدید نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز