خبرگزاری کار ایران

روسیه به دنبال پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۷۲

فدراسیون فوتبال روسیه در نظر دارد به کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر مکان بدهد.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری‌های روسی روز گذشته به نقل از الکساندر دیوکوف، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گزارش دادند که اتحادیه فوتبال روسیه (RFU) ممکن است به فکر تغییر عضویت در فدراسیون فوتبال خود از اروپا به آسیا باشد.

خبرگزاری ریا به نقل از دیوکوف نوشت: «چند ماه پیش گفتم جابجایی به آسیا زودرس است اما اکنون این فرصتی است که باید در نظر بگیریم.»

هیئت‌های حاکمه جهانی و اروپایی فوتبال، فیفا و یوفا، در ماه فوریه تصمیم گرفتند که همه تیم‌های روسی، اعم از ملی یا باشگاهی، از شرکت در رقابت‌های فیفا و یوفا پس از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین تعلیق شوند.

دادگاه داوری ورزش (CAS) در ماه ژوئیه درخواست تجدیدنظر فدراسیون فوتبال روسیه و چهار باشگاه روسی علیه تصمیم فیفا و یوفا مبنی بر محرومیت آن‌ها از تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی را رد کرد.

دیوکوف گفت: «من هنوز با نمایندگان آسیا صحبت نکرده‌ام، زیرا یوفا وجود دارد، آن‌ها ما را عضوی از خانواده اروپایی می دانند. شروع مذاکرات بر سر آن‌ها از سوی ما ناشایست است.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نهاد حاکم بر این ورزش در آسیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز