خبرگزاری کار ایران

جنجال در اردوی حریف ایران: رابطه سرمربی و این بازیکن اصلا خوب نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۵۱

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آمریکا ادعا می‌کند که شکاف پس از بازی انگلیس در اردوی حریف ایران رخ داده است.

به گزارش ایلنا، یکی از بازیکنان قابل توجه تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی قطر جیو رینا است، اما در 180 دقیقه بازی، گرگ برهالتر به عنوان سرمربی تنها او را در 7 دقیقه مورد استفاده قرار داده و دلیل این اتفاق مشخص نیست. 

پاسخ این اتفاق ممکن است توسط مهاجم سابق آمریکا یعنی اریک وینالدا مطرح شود که در شبکه‌های اجتماعی خود دلیل آن را "شکاف" بین بازیکن و مربی عنوان کرده که پس از تساوی با انگلیس بدتر شده است.

او ادعا می‌کند که یک دعوای داخلی با برهالتر وجود دارد

در طی یک فضای توییتری که توسط اش آنجلس تایمز میزبانی شد، واینالدا اطمینان داد که "یک جنجال بزرگ در تیم وجود دارد، یک درگیری داخلی با مربی یعنی گرگ برهالتر".

واینالدا گفت: "نمی‌دانم تا چه حد باید در این مورد نظر بدهم. در چند ساعت و چند روز گذشته سعی کرده‌ام پدر جیو، کلودیو (هم تیمی سابق او در آمریکا) را با هر اتفاقی که در جریان است، دلداری بدهم.»

او همچنین مدعی شد که برهالتر با گفتن اینکه رینا مصدوم شده است به رسانه‌ها دروغ گفته است.  واینالدا گفت: "او از این بازیکن خواست تا با این داستان همراه شود، که باعث اختلاف بین آن دو شد و اکنون او روی نیمکت است، که واقعا مایه تاسف است.  این وضعیت باید به گونه‌ای متفاوت مدیریت می‌شد.»

مشکلی که می تواند بزرگتر شود

رینا مستعد مصدومیت است، اما اگر ادعاهای وینالدا درست باشد، یک مشکل داخلی بزرگ پیش روی راه برهالتر است. بازیکن سابق تیم ملی آمریکا خاطرنشان کرد: «در بین هم تیمی‌های رینا از سرمربی ناراحتی وجود دارد، به خصوص اینکه او می‌تواند بازیکن کلیدی برای عملکرد بهتر تیم باشد، هرچند برهالتر اطمینان می‌دهد که به دلایل صرفا تاکتیکی از او استفاده نکرده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز