خبرگزاری کار ایران

توضیح سرمربی آمریکا برای کنار گذاشتن جنجالی دو ستاره

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۴۰

دو بازیکن مهم تیم ملی فوتبال آمریکا در فهرست 26 نفره جام جهانی قطر حضور ندارند.

به گزارش ایلنا، گرگ برهالتر از 26 بازیکنی که نماینده تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی آینده در قطر 2022 خواهند بود، رونمایی کرد، اما نکته مهم این نیست که چه کسی به این مسابقات می‌رود، بلکه این است که چه کسی یا چه کسانی از لیست کنار گذاشته شده‌اند. این سرمربی مدتی طول کشید تا در مورد برخی از نام‌های جنجالی صحبت کند.

شاید دو مورد بحث برانگیزترین تصمیم سرمربی آمریکا مربوط به زک استفن، دروازه بان و ریکاردو پپی، مهاجم باشد، بازیکنانی که بخشی از این روند پرپیچ و خم مقدماتی بودند، که بخش مهمی از صعود به جام جهانی قطر بودند.

زک استفن

در این لیست اول استفن است که یک سال پیش دروازه بان اصلی تیم بود، حتی بخشی از تیم پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، از زمان حضورش در تیم کلمبوس در لیگ حرفه‌ای آمریکا با برهالتر ارتباط داشت و اکنون کنار گذاشته شده است.

برهالتر در این خصوص گفت: "من و زک خیلی به عقب برگشتیم، و زک بارها در کنار من بوده است. و اینکه به او بگویم او در تیم جام جهانی نخواهد بود برای من دلخراش بود."

ریکاردو پپی

از سوی دیگر، مورد قابل توجه درباره پپی است که یکی از ستون‌های تیم برای رسیدن به جام جهانی بود اما پس از فروش از اف سی دالاس به آگسبورگ آلمان، او در این فصل به خرونینگن هلند قرض داده شد و روند مناسبی را طی نکرد.

برهالتر گفت: "ریکاردو پپی می‌تواند استدلال بزرگی برای اینکه چرا باید در آنجا باشد، داشته باشد، و من می توانم این استدلال را درک کنم. اما ما مجبور شدیم سه مهاجم بیاوریم و این سه مهاجمی هستند که ما انتخاب کردیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز