خبرگزاری کار ایران

علیه دشمنان بازیکنان می‌جنگم

کی روش:‌ بازی با انگلیس و پرتغال مثل پلی استیشن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۹۸

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین امروز با خبرنگاران ایرانی گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در حاشیه جلسه تمرینی امروز تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با انگلیس گفت: همانطور که دیروز گفتم در درجه اول از شما تشکر می‌کنم بابت حمایت‌ها، ما هیچوقت علاقه نداریم که داخل زمین باشیم اما هیچ افتخاری برای طرفدارانمان کسب نکنیم ولی نتیجه‌ای که به دست آمد باعث می‌شود ما از آن یاد بگیریم. در مقابل تیمی که احتمالا یکی از کاندیداهای قهرمانی این جام است و با رفتار مناسب و یک روند مناسب روحی و ذهنی ما باید فقط درون زمین باشیم و خودمان باشیم.

او ادامه داد: همانطور که دیروز گفتم و پیامی که فرستادم، بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند. آن ها دشمن ما نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند می‌خواهم تبریک بگویم بخاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند. مطمئنم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در طول سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار مردم شدند. 

کی روش اظهار کرد: ولی مطمئنا می‌خواهم این ایده که بازیکنان دشمنان ما هستند را تخریب کنم و علیه آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که سعی کردند تمرکز ما را بهم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند انجام بازی جام جهانی برابر انگلیس و پرتغال و تیم‌های اینگونه مانند پلی استیشن است اما این یک مسئولیت بزرگ روی دوش ماست.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: نمی توانم صحبت هایم را بدون تبریک به ورزش سه به پایان برسانم. سوال می‌کنند چرا. باید بگویم کار خوبی انجام دادید چراکه ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی در اول صبح اعلام کردید و این به ما نشان می‌دهد که داخل تیم یک نفر است که با شما صحبت کرده است و بین تمام رسانه‌های ایرانی که اینجا هستند شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز