خبرگزاری کار ایران

هازارد جنجال آفرین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۶۳

انتشار یک عکس از ستاره تیم فوتبال رئال مادرید توسط اتحادیه فوتبال بلژیک در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ سر و صدای فراوانی در شبکه‌های مجازی به راه انداخته است.

به گزارش ایلنا، در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، اتحادیه فوتبال بلژیک تصویری از ستاره این تیم ادن هازارد منتشر کرده که او را زیر سؤال برده است.

این عکس از یکی از حرکات پا به توپ هازارد در جریان بازی دوستانه شب گذشته (جمعه) تیم ملی بلژیک مقابل مصر، ستاره رئال مادرید را با اضافه وزنی قابل توجه که باعث تنگی لباسش برای او شده نشان می‌دهد و با واکنش‌های منفی متعددی از سوی هواداران همراه بوده است.

شدت انتقادات از کاپیتان تیم ملی بلژیک که این بازی را هم با نتیجه 2 بر یک باخت به حدی بوده که برخی از هواداران در فضای مجازی از کادر فنی تیم خواسته‌اند که حداقل هازارد را در ترکیب اصلی قرار ندهد. چیزی که باعث نارضایتی مضاعف هواداران شده، عملکرد ضعیف هازارد در بازی مقابل مصر در کویت بود که آخرین بازی دوستانه شیاطین سرخ قبل از آغاز جام جهانی بود.

هازارد جنجال آفرین شد

هدف روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک از میدان دادن به هازارد در این بازی، روی فرم برگرداندن هر چه سریع‌تر ستاره چلسی است اما نیمکت‌نشینی‌های طولانی مدت او در رئال مادرید بیش از آنچه تصور می‌شد بر فیزیک بدنی این بازیکن تأثیر منفی گذاشته است، البته برای مارتینس حضور هازارد در تیم ملی بلژیک صرفاً جنبه فنی ندارد، چرا که روی او به عنوان یک رهبر و فرمانده برای رختکن تیم هم حساب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز