خبرگزاری کار ایران

جلوه: قول می‌دهم به پلی‌آف برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۹۴

سرعتی‌زن تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: به مردم مشهد قول می‌دهم که با عملکرد خوب خود به پلی‌آف برسیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

مهدی جلوه پس از پیروزی 3 بر 2 تیم نیان الکترونیک مقابل پیکان تهران درخصوص مصدومیت دو دریافت کننده قدرتی تیمش اظهار داشت: بازیکنانی که مصدوم شدند برای ما خیلی مهم بودند و آرزوی سلامتی برایشان داریم اما ما از ابتدا هدف‌مان این بود که یک «تیم» هستیم و باید به صورت تیمی همه در کنار هم، بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: تنها قولی که داده‌ایم این است که همیشه تمام توان خود را به کار بگیریم اما برای اولین بار قول مهم‌تری به مردم مشهد دادم که در مرحله پلی‌آف حاضر شویم. اگرچه هنوز به آنجا نرسیده‌ایم اما خدا را شاکرم که توانستیم نوار پیروزی‌های تیم را حفظ کنیم، ادامه دهیم و تیم پر مهره پیکان که نفرات خیلی خوبی داشتند را شکست دهیم.

جلوه تاکید کرد: شادی این پیروزی همینجا تمام می‌شود و با یک تمرکز خیلی خوب و استراحت کامل، برای سه بازی بعدی، با اولویت دیدار آینده‌مان برنامه‌ریزی می‌کنیم. در حال حاضر اصلی‌ترین و مهم‌ترین قدم برای ما، دیدار هفته آینده مقابل شهرداری ارومیه است.

وی با اشاره به حمایت‌های شرکت نیان الکترونیک از این تیم والیبال عنوان کرد: از گروه شرکت‌های نیان که پس از آن اتفاقات ابتدای فصل و شکست‌های پی‌درپی باز هم پشت تیم بودند و حمایت کردند، تشکر می‌کنم. همین مساله باعث شد تا از نظر روحی و روانی به کادر فنی و بازیکنان کمکم زیادی شود و پس از آن شکست‌ها بتوانیم این اتفاق‌ها و پیروزی‌ها را رقم بزنیم.

این بازیکن در پاسخ به سوالی درخصوص نگاه نیان به قهرمانی و حضور در جمع تیم‌های بالای جدول خاطرنشان کرد: هیچ‌چیز دور و هیچ‌چیز غیرممکن نیست. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین‌ نتیجه‌ها را به‌دست بیاوریم و در این مسیر از مردم خوب مشهد می‌خواهم که ما را دعا و حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز