خبرگزاری کار ایران

جزیده: باید فعل خواستن را صرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۸۷

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: برای رسیدن به اهداف‌مان باید فعل خواستن را صرف کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

عظیم جزیده پس از شکست 3 بر 2 سایپا مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: به تیم خوب شهرداری گنبد و بازیکنان باتجربه این تیم تبریک میگم. به نظرم  بازی برابری بود و آنها در فاز دفاعی بهتر بودند. از لحاظ فنی هم هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. آنها دریافت بهتری داشتند و بازیکنان ما برنامه ای که برای دریافت پیش‌بینی کردیم را برآورده نکردند.

وی ادامه داد: تیم بسیار جوانی داریم و همه جانانه می‌جنگند از این حیث به بازیکنانم تبریک می‌گوم. بالاخره بازی یک سر برد و در مقابل باخت است .

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: پس از دیدن عملکرد والیبالیست‌های سایپا، به این باور و نتیجه می‌رسیم که پتانسیل این تیم بسیار بالا است. تغییراتی در تاکتیک فعلی تیم صورت دادیم و در صورت اجرای صحیح نتیجه‌اش را قطعا خواهیم گرفت.

جزیده عنوان کرد: ما برای کسب موفقیت در مسابقات آینده و رسیدن به اهداف‌مان باید فعل خواستن را صرف کنیم. برای بازیکنان ما تفاوتی نخواهد کرد با چه تیمی و در چه سطحی دیدار می‌کنند، باید به حس خودباوری برسیم که برنده دیدارهای‌مان باشیم. ما در ادامه نیز با قدرت تمام در مسابقات حضور خواهیم یافت و تمامی تقابل هایمان را فینال می‌دانیم.

وی گفت: در غیر این صورت شرایط به همین منوال پیش رفته و پیشرفتی نخواهیم داشت. تیم ما دارای نقاط ضعف و قوت زیادی است. اگر این تغییرات تاکتیکی و رفتاری به سرعت انجام شود شک نکنید به زودی در لیگ برتر والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: بازیکنانم به خوبی جنگیدند و آینده درخشانی برای تیم بسیار جوان سایپا متصور هستم. در نیم فصل هم تیم ما تقویت خواهد شد. شاهد بودیم که قبل از حضور من سایپا ۶ بازی را باخته بود، من ریسک کردن و چالش اینچنینی را دوست دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز