خبرگزاری کار ایران

مومنی‌مقدم: نیان الکترونیک اشتباهات کمتری داشت/ از تمام پتانسیل‌ها برای تیم جوانان استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۷۷

مربی تیم والیبال پیکان گفت: نیان الکترونیک اشتباهات کمتری نسبت به تیم ما داشت و توانست پیروز شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

غلامرضا مومنی مقدم، مربی تیم پیکان پس از شکست 3 بر 2 این تیم مقابل نیان الکترونیک در هفته دهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، مسابقه‌ای زیبا و جذابی را شاهد بودیم. این دیدار سراسر تاکتیکی بود، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و تیمی که کمترین اشتباه را داشت، برنده ست‌ها می‌شد.

وی افزود: بازیکنان نیان خیلی خوب بازی کردند، نسبت به بازیکنان پیکان اشتباهات کمتری داشتند، توانستند فعل «خواستن» را صرف کنند و برنده مسابقه باشند.

مومنی مقدم با اشاره به شرایط بازیکنان جوان نیان الکترونیک عنوان کرد: با توجه به این که مشهدی هستم، خوشحالم که می‌بینم جوانان بسیار با کیفیتی در کنار افراد با تجربه‌‌ای نظیر بهبودی، موسوی و علوی بازی می‌کنند و عملکرد خوبی دارند. یونس جوان که در ترکیب اصلی تیم نیان قرار دارد، جزو تیم ملی جوانان بود که در مسابقات آسیایی قهرمان شدیم و پیش از آن هم با تیم ملی نوجوانان به مقام سوم جهان رسیده بود.

وی ادامه داد: محمد غفاریان هم که از جوانان نیان است و امروز در ترکیب این تیم قرار گرفته بود، عملکرد خیلی خوبی داشت. با توجه به این که تازه این مسیر را شروع کرده، چنانچه بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد، می‌تواند از بازیکنان خیلی خوب والیبال ایران باشد. حضور و عملکرد این جوانان، نوید روزهای خیلی خوب برای والیبال خراسان و مشهد را دارد.

مومنی مقدم تصریح کرد: خرسندم که مشهد پس از حدود چهار سال که در عرصه والیبال غیبت داشت، دوباره با حمایت شرکت نیان الکترونیک و شخص چمنیان به لیگ برگشته است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چرا که این شهر پتانسیل بالایی دارد، بازیکنان مشهد والیبال را خیلی خوب می‌فهمند و خوب هم می‌توانند آن را ارائه کنند. خراسان سرشار از استعداد والیبال است و امیدوارم شاهد حضور بازیکنان جوان بیشتری هم باشیم.

وی افزود: نیان الکترونیک توانست مجددا شور و اشتیاق را به شهر و جوانان مشهد برگرداند و سالن مهران دوباره شاهد هیجان و نشاط باشد. کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی را دور هم جمع کرده‌اند و امیدوارم در سال‌های آینده هم شاهد حضور این افراد با انگیزه باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در خصوص اولویت‌های تیم ملی جوانان بیان کرد: با توجه به این که قهرمان آسیا شدیم و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم، از ابتدای سال جدید تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد چرا که کار بسیار سختی را در مسابقات جهانی پیش‌رو داریم و تیم‌های با کیفیتی در این تورنمنت حضور دارند.

مومنی مقدم ادامه داد: تلاش می‌کنیم از تمام پتانسیل‌های جوانان ایران و بازیکنانی که شاخصه‌های خیلی خوب دارند دعوت کنیم و هر کس که عملکرد بهتری در اردوها داشته باشد، جزو تیم ملی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز