خبرگزاری کار ایران

برگزاری یک هفته دیگر از لیگ و رفتن به تعطیلات

شمس آذر میزبان چوکا بحران زده جدال نیمکت های نا امن در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۸۳

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول، روز جمعه هفت مسابقه برگزار خواهد شد که در مهم ترین دیدار ها شمس آذر میزبان چوکا و فجر پذیرای شهرداری همدان خواهد بود؛ ضمنا شنبه خیبر به مصاف خوشه طلایی خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، آخرین هفته مسابقات لیگ آزادگان پیش از تعطیلی رقابت ها در حالی برگزار خواهد شد که جدول لیگ پس از حذف نماینده مشهد حسابی دست خوش تغییرات شده است. 

شمس آذر-چوکا 

صدر نشین رقابت ها بدون توجه به اتفاقات و حواشی اخیر، با تمرکز کافی و قدرتمند به سمت لیگ برتری شدن در حرکت است و در ادامه این مسیر سخت باید هفته چهاردهم میزبان تیم انتهای جدولی چوکا تالش باشد. قزوینی ها که رکورد صد در صد پیروزی در دیدار های خانگی را ثبت کردند، به نظر کار زیاد سختی مقابل چوکا نخواهد داشت. شاگردان سعید دقیقی که در ترکیب تیمشان چندین بازیکن بزرگ و تاثیر گذار دارند باید در برابر تیمی بازی کنند که در سیزده هفته گذشته هیچ گاه طعم برد را نچشیدند. حسن اشجاری در بازگشت به نیمکت چوکا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در مصاحبه اخیرش مدعی شده این تیم با چند بازیکن پولی بسته شده است! سعید دقیقی اما با خیالی آسوده و البته انگیزه های فراوان، قزوینی ها را برای یک پیروزی دیگر آماده کرده است. 

دیدار تیم های شمس آذر قزوین و چوکا تالش روز جمعه از ساعت 14:15 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد. 

فجر سپاسی-شهرداری همدان 

شیرازی ها که در هفته های اخیر اصلا حال و روز خوشی ندارند باید در خانه پذیرای شاگردان احمد جمشیدیان باشند که در این فصل با کسب نتایج خوب حسابی توجهات را به خود جلب کرده‌اند. فجر سپاسی نه تنها در دو دیدار اخیر متحمل دو شکست شده، بلکه باتوجه به حذف شهرخودرو از جدول دیگر نه تفاضل گل خیلی ایده آلی دارد و نه نماینده ای در جمع آقای گل های لیگ تا حسابی از نظر روحی دچار بحران شده باشد. رجب زاده برای خروج از این ماجرا راهی جز شکست دادن شهرداری همدان ندارد. تیمی که از دو دیدار قبلی موفق به کسب 4 امتیاز شده و در جدول رده بندی هم اوضاع به نسبت خوبی دارد.باید منتظر باشیم و ببینیم عصر جمعه کدام تیم با شادی زمین چمن حافظیه را ترک خواهد کرد! 

دیدار تیم های فجر سپاسی و شهرداری همدان روز جمعه از ساعت 14:15 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد. 

مس شهر بابک-خلیج فارس 

بعد از کسب یک برد شیرین و دور از انتظار، خلیج فارس در پی رقم زدن یک اتفاق بزرگ دیگر است. شاگردان داریوش هرمزی که هفته قبل موفق شدند استقلال خوزستان را مغلوب کنند باید در هفته چهاردهم به مصاف مس شهر بابک بروند. تیمی با شخصیت که تحت هدایت وحید رضایی آرام آرام خودش را به جمع مدعیان نزدیک کرده و با توجه به پتانسیل بالایی که دارد، اصلا بعید نیست به یکی از گزینه های صعود تبدیل شود. مس شهر بابک هفته گذشته در یک دیدار سخت و نفس گیر موفق شد تک امتیاز حساسی را از بازی برابر خوشه طلایی به دست بیاورد تا چراغ خاموش به روند خوب خود ادامه داده باشد. نارنجی پوشان مس که با مشکلاتی از قبیل کمبود امکانات رفاهی در شهربابک مواجه هستند، بدون محروم و مصدوم محیای دیدار برابر خلیج فارس ماشهر می‌شوند. سوی مقابل هرمزی با تزریق روحیه جنگندگی، از خلیج فارس یک تیم دونده و سخت کوش ساخته که از این پس قرار نیست خیلی راحت مقابل حریفان تسلیم شود. 

دیدار تیم های مس شهربابک و خلیج فارس ماهشهر روز جمعه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدا مس برگزار خواهد شد. 

سایپا-آرمان گهر 

تماشای یک دیدار تاکتیکی در فاصله چند روز مانده به جام جهانی می‌تواند پیشنهاد جذابی برای علاقه مندان به فوتبال داخلی باشد. سایپا روز جمعه میزبان آرمان گهر سیرجان خواهد بود. دو تیم با کیفیت که به هیچ عنوان نباید برای قضاوت کیفیت فنی‌شان به جایگاه جدولی دو تیم نگاه کرد. سایپا تیمی پر از مهره های ارزشمند و با تجربه حضور در لیگ برتر و البته یک سرمربی نام آشنا که شاید اگر کمی حواشی را کنار بگذارد می‌تواند نتایج بهتری هم کسب کند. محمود فکری که پیش از این سابقه صعود با تیم های جنوبی را در کارنامه دارد، این بار در آزمونی سخت تر روی نیمکت سایپا به دنبال اثبات توانایی هایش می‌گردد. طرف دیگر میدان آرمان گهر که در این فصل با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کرده است، برای بازگشت به روز های خوب در تلاش است تا از دیدار مقابل سایپا با دست پر زمین بازی را ترک کند. قاسم شهبا در چند فصل گذشته همواره جزو مربیان موفق و کم سر و صدای لیگ بوده و نشان داده راه نتیجه گرفتن در شرایط سخت را خوب بلد است. شاید استفاده از بازیکنان جوان توفیقی اجباری برای آرمان گهر بود تا در این فصل آن روی سکه را هم دیده باشند.

دیدار  تیم های سایپا و آرمان گهر روز جمعه از ساعت 14:15 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

  پارس جنوبی جم-دریا بابل

زنبور ها برای ماندن در جمع مدعیان کار سختی مقابل دریا بابل خواهند داشت. پارس جم که هفته گذشته موفق نشد استقلال ملاثانی را شکست دهد کمی از تیم های بالا جدول عقب افتاده و برای جبران این فاصله محکوم به پیروزی در دیدار هفته چهاردهم خود است. شاگردان رزاقی راد طی دیدار های گذشته همواره نشان دادند تیم با کیفیتی هستند و شاید عدم تمرکز لازم اصلی ترین دلیل عدم کسب نتیجه دلخواه در بعضی دیدار ها بوده است. دریا بابل اما شرایطی کاملا متفاوت دارد؛ برد سه گله هفته گذشته برابر تیم فجر سپاسی و البته گذشت 4 هفته از آخرین شکست این تیم حسابی منجر به کسب اعتماد به نفس و بالا رفتن روحیه تیم بدون سرمربی شده. دریا بعد از جدایی بیاتلو هنوز تکلیف نیمکت خود را مشخص نکرده و ظاهرا سپردن کار به دست محسن ربیع خواه خیلی هم بد نیست و هافبک اسبق پرسپولیس نقش مربی-بازیکن را خیلی خوب ایفا می‌کند.

دیدار تیم های پارس جونبی جم و دریا بابل روز جمعه از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان-چادرملو

در بین تیم های لیگ یک بدون شک استقلال خوزستان از جدی ترین مدعیان صعود است که به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سیروس پورموسوی که بعد از برد شش گله مقابل چوکا به فکر کسب یک سه امتیاز راحت دیگر بود، هفته قبل مقابل خلیج فارس ماهشهر تسلیم شد تا دیگر چنین خیالاتی به سرش نزند. چادرملو هم با اضافه کردن محمد نصرتی بعنوان مدیر فنی، بصورت غیر رسمی شمارش معکوس برای برکناری سعید اخباری را آغاز کرده و باخت هفته قبل چادرملو در خانه حسابی پایه های صندلی سرمربیگری این را لغزنده کرده است. یزدی ها که این فصل فقط در بخش فنی مشکل دارند، شاید نیاز به یک تغییر در تعطیلات پیش رو داشته باشند تا شاید این همه پتانسیل و امکانات حیف و میل نشده باشد. پورموسوی هم برای ماندن در تیمی که سال ها برای آن زحمت کشیده محکوم به شکست چادرملو در هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک است. این فشار روی سرمربی ها می‌تواند جدال آبی های خوزستان و چادرملو یزد را جذاب تر از یک مسابقه عادی کند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و چادرملو یزد روز جمعه از ساعت 14:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

خیبر-خوشه طلایی

در آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک خیبر میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود. این دیدار که با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات یک روز دیر تر از سایر رقابت ها برگزار خواهد شد، برای سرمربیان دو تیم یک نبرد انتقامی محسوب می‌شود. کمالوند و بیاتلو که عموما رابطه دوستانه ای باهم ندارند، در یک تقابل مهم باید برابر هم قدرت نمایی کنند. خیبر که به لطف حذف شهرخودرو از جدول و البته 3 امتیاز بی دردسر از بازی برگزار نشده مقابل خلیج فارس هم اکنون در جایگاه دوم جدول قرار دارد، برای هتریک پیروزی در خانه مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که نشان داده غافل گیر کردن مدعیان را خیلی خوب بلد است. خوشه طلایی که با آمدن بیاتلو حسابی روی دور افتاده با انگیزه های زیادی به لرستان سفر خواهد کرد تا با شکست خیبر در خانه، ضمن خلق یک اتفاق مهم بتواند خودش را هم به جمع بالانشین های لیگ اضافه کند.

دیدار تیم های خیبر و خوشه طلایی روز شنبه از ساعت 14:15 برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز