خبرگزاری کار ایران

بابایی: لیگ برتر امسال جنگ تمام عیار بین تیم ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۸۰۶

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد سطح تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال را بسیار نزدیک توصیف کرد و گفت: که هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه، 22 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت پیگیری شد.

رامین بابایی پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهارداشت: لیگ امسال جنگ تمام بین تیم ها است وهیچ تیمی بسیار ضعیف یا قوی نیست. چه میزبان یا میهمان در صورت کوچکترین غفلت نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد.

وی افزود: در این بازی منتظر حضور هواداران که صاحبان اصلی والیبال گنبد هستند در سالن بودیم که جایگاه بسیار بالایی در تیم ما دارند اما متاسفانه این امر محقق نشد. با این حال در این بازی شروع خوبی نداشتیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی بود و ست اول را نیز به سرویس‌های خوب حریف باختیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: آنالیزهای ما از تیم حریف در ست سوم جواب داد و بازیکنان تعویضی ما هم بسیار خوب بازی کردند.

وی برنامه تیمش در این بازی را زدن سرویس‌های هدفدار و دفاع روی تور اعلام کرد و افزود: مهاجمان حریف در زدن ضربات تیز مهارت داشتند و دفاع کردن اینگونه توپ‌ها بسیار سخت است. همه چیز در این بازی خوب بود و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و قشنگی والیبال نیز به همین برد و باخت‌ها است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز