خبرگزاری کار ایران

رنگرز: کشتی‌گیران ایران شگفتی‌سازی کردند/ از دل همین جوانان برای المپیک 2024 پاریس قهرمان معرفی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۸۱

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که بدون حضور برادران گرایی و هادی ساروی راهی مسابقات جام جهانی شد، معتقد است از میان جوانانی که انتخاب کرده می‌تواند برای المپیک 2024 قهرمان معرفی کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشتی فرنگی توانست در آذربایجان کشور میزبان را شکست بدهد و عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی را کسب کند. 

در همین رابطه حسن رنگرز پس از بازگشت کاروان تیم ملی کشتی فرنگی به ایران، اظهار داشت: خوشحالم که دلاور مردان کشتی فرنگی توانستند در این رقابت ها قهرمان شوند. اول از همه این افتخار آفرینی را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنم و امیدوارم این قهرمانی باعث شادی مردم شوند. این افتخارات قطعاً محصول تلاش و زحمات مربیان کشور بوده که امروز به بار نشسته است.

وی پیرامون نتایج تیم ملی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما با 80 درصد تغییرات نسبت به رقابت های جهانی بلگراد در این رقابت ها حاضر شدیم. خدا را شکر می‌کنم که در این رقابت ها جوانان تیم ملی کشتی فرنگی در مصاف با تیم ملی ترکیه مدافع عنوان قهرمانی و تیم ملی آذربایجان میزبان نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت ها آمده بودند ولی دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند و قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند. خوب واقعا فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه رقم بخورد، قهرمانی اتفاق بزرگی بود که در کشور میزبان رخ داد.

وی افزود: جوانان ما هم نشان دادند که شایسته هستند و ارزیابی ما هم از وضعیت فنی این جوانان مثبت است و نشان دادند که جوانان خوبی داریم و باید روی آن‌ها کار کنیم و برنامه ویژه فنی داشته باشیم. امکانات خوبی را هم فدراسیون برابر ما فراهم می کند و با وجود همه این پتانسیل‌ها می شود قهرمانان خوبی را از دل همین جوانان برای المپیک 2024 پاریس معرفی کنیم. همچنین می‌توانیم از سال 2025 تا المپیک 2028 دو تیم خوب کاملا آماده و هم سطح از نظر فنی در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز