خبرگزاری کار ایران

رنگرز: 80 درصد ترکیب تیم تغییر کرده است/ قرقیزستان را هم 6 بر 4 می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۴۷

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران می‌گوید با توجه به تغییرات 80 درصدی ترکیب فرنگی‌کاران، تیم در حد و اندازه‌های خودش ظاهر شد.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز  پس از پیروزی 6 بر 4 تیم ملی ایران مقابل ترکیه در جام جهانی کشتی فرنگی 2022، اظهار داشت: این برد خوب در مصاف بسیار جدی ما در جام‌جهانی باکو بود که مقابل تیم قهرمان جهان اتفاق افتاد. ترکیه از همه چهره‌های مدال‌آورش بهره برده و از ۵۵ تا ۱۳۰ کیلوگرم نفرات خوب و اصلی‌اش را به همراه داشت. آن‌ها مجموعا با سازوکار قهرمانی به باکو آمده بودند ولی تیم جوان‌مان کار بزرگی انجام داد و جوانان شایسته ما نشان دادند که می‌توانند شگفتی خلق کنند.

وی در خصوص تغییرات تیم افزود: ما با ۸۰ درصد تغییر نسبت به مسابقات جهانی بلگراد به جام‌جهانی آمدیم و پیش‌بینی‌مان مقابل ترکیه همین نتیجه ۶ بر۴ بود و حتی در اوزانی که نتیجه با برد همراه نبود ولی بچه‌ها در مصاف با قهرمانان مدال‌آور در حد و اندازه کشتی ایران ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره تقابل با قرقیزستان تصریح کرد: مبارزه عصر با قرقیزستان برای سرگروهی ما اهمیت دارد و آن را یک مصاف جدی می‌دانیم و فکر می‌کنم با همین نتیجه مشابه صبح به پیروزی برسیم. این برد را تقدیم به مردم خوب کشورم می‌کنم و امیدوارم حال دل‌شان با این پیروزی‌ها خوب شود و دعا کنند اتفاق خوب برای کشتی فرنگی ما رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز