خبرگزاری کار ایران

تهدید سرمربی فولاد: کم کیفیت‌ها در آستانه درب خروجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۲۶۹

سرمربی تیم فولاد خوزستان به شاگردان خود تذکر داد در صورت که قدر فرصت خود را ندانند، در فصل نقل و انتقالات تصمیم جدی در مورد ادامه همکاری با آنها خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فولاد خوزستان جز اولین تیم‌هایی بود که تمریناتش را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر شروع کرد. برگزاری اردوی داخلی و خارجی همچنین جذب بازیکنان موردنیاز از فرایندهایی بود که در دستور کار نکونام و گرشاسبی قرار داشت.

از جمله این بازیکنان می‌توان به وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، کریستوفر کنت، سعید آقایی، احسان پهلوان، اشکان دژاگه اشاره کرد. قرارداد بعضی بازیکنان مورد نظر نکونام مانند آیاندا پاتوسی، موسی کولیبالی و مهدی شیری هم تمدید شد. 

با این وجود نتایج برای فولاد خیلی خوب پیش نرفت و آنها در 3 مسابقه متوالی متحمل شکست شدند. بعد از گذشت یازده هفته از لیگ برتر، نماینده خوزستان با 12 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در همین رابطه جواد نکونام در آخرین اظهار نظر خود، به شاگردان خودش تذکر داد:  «احساس می‌کنم بعضی از بازیکنان قدر فرصتی که فولاد در اختیارشان گذاشته را ندانستند. لازم باشد بازیکنان جوان و آینده‌دار لیگ را به تیم اضافه خواهم کرد. از همین حالا در حال مذاکره با بازیکنان مد نظرمان هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز