خبرگزاری کار ایران

کعبی: به حرف باشد صعود ایران از این گروه راحت است ولی فوتبال به حرف زدن نیست/ رامین رضاییان شایسته حضور در دفاع راست تیم ملی است/ در مورد فولاد فعلاً حرف نمی‌زنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۵۵

مدافع راست اسبق تیم ملی در خصوص وضعیت کنونی ملی پوشان و بازیکنان شایسته در پست تخصصی خودش صحبت کرد.

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم ملی ایران در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت: ما درون اردو نیستیم و از ریز شرایط تیم ملی خبر نداریم ولی همینقدر که از بیرون می‌دانم خدا را شکر اوضاع خوبی حاکم است. دو بازی دوستانه خیلی خوب داشتیم. دو بازی دوستانه داشتیم با یکی از تیم‌های خوب و پرستاره قاره آمریکا و همچنین با قهرمان آفریقا بازی کردیم. بازی اول خیلی خوب بود و عملکرد بچه ها امیدوار کننده بود ولی در بازی دوم می‌توانستیم بهتر باشیم و موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم. در کل اوضاع به نظرم مطلوب و مناسب است.

وی در مورد دیدار با نیکاراگوئه که در پیش است گفت: من هیچ شناختی از این تیم ندارم که بخواهم در موردش اظهار نظر کنم ولی خب قطعاً مسئولان فدراسیون و کی‌روش استراتژی خاص خودشان را برای تعیین این بازی گرفتند. شاید بازی‌های بهتری در نظر داشتند ولی به هر دلیل موفق نشدند در این شرایط هماهنگ کنند. هرچه هست این چیزی است که به تایید سرمربی تیم ملی رسیده و خودش هم می‌داند چطور از آن بهره برداری کند و من در این خصوص ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم.

مدافع راست اسبق تیم ملی در خصوص بازیکنانی که در این پست شایسته حضور در جام جهانی هستند هم توضیح داد: چند بازیکن خیلی خوب در فوتبال ایران در این پست داریم. رامین رضاییان در سپاهان فوق العاده کار کرده و شایستگی بازگشت به تیم ملی را واقعاً داشت. در کنار او صادق محرمی را هم این روزها می‌بینیم که در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان اروپا دارد خودش می‌درخشد و به چنین بازیکنانی در رقابتی مثل جام جهانی نیاز است. در کنار اینها نفرات دیگری هم از جمله مهدی شیری و صالح حردانی و حتی سیامک نعمتی هم می‌توانند بازیکنان خوبی باشند. در کل فکر می‌کنم تنها 2 بازیکن یا نهایتش 3 بازیکن در این پست دعوت شوند و کی‌روش انتخاب سختی دارد.

کعبی در مورد وضعیت ایران در گروه و اینکه آیا توانایی صعود از این مرحله را داریم یا نه، گفت: اگر بخواهیم حرف بزنیم، در حرف زدن می‌شود خیلی کارها کرد. من می‌توانم بنشینم اینجا و خیلی راحت و بدون هزینه بگویم انگلیس را می‌بریم، آمریکا را می‌بریم، ولز را می‌بریم ولی فوتبال به حرف زدن نیست. کار و برنامه نیاز دارد و ما بازی‌های سختی داریم. هرکدام از این حریفان ما تیم‌های خوبی هستند و قطعاً آنها هم برای موفقیت برنامه ریزی کردند. ما نیاز به کار دقیق و حساب شده و اصولی داریم و واقعاً کار در این گروه سخت است ولی امیدوارم برای بالا رفتن پرچم ایران و خوشحالی مردم اتفاقات خوبی در جام جهانی برای ما رخ دهد.

وی در مورد تاثیرات بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی عنوان کرد: من اصولاً عادت ندارم در مورد اشخاص صحبت کنم. این سیستم و برنامه و کار است که موفقیت را شکل می‌دهد و افراد در مرحله بعدی نقش دارند ولی به هر حال ایشان سرمربی تیم ملی ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی تحلیلی در مورد اینکه بازگشتش خوب بو یا نه، ندارم.

کعبی در پایان در مورد وضعیت فولاد خوزستان که سه شکست متوالی متحمل شده است و این شرایط برای لیگ قهرمانان آسیا نگران کننده است، گفت: من فعلاً در مورد فولاد صحبت نمی‌کنم. اجازه دهید برنامه ریزی تعطیلات انجام شود و تمرینات و اردو و بدنسازی انجام شود آن وقت بهتر می‌توانم در خصوص وضعیت فولاد صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز