خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: نگران پرونده محبی هستم/ قهرمان شویم پادوانی را به ایران دعوت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۳۷

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد برگزاری سوپرجام صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه حضور بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی اسوه تقوا،‌ معرفت و مرام پهلوانی بود. همه مردم چه حزب‌اللهی و چه غیرحزب‌اللهی و چه آنهایی که مرامشان فرق می‌کنند،‌ همه به خاطر رشادت‌های حاج قاسم او را دوست دارند. حاج قاسم برای همه اقشار بود،‌ نه افراد خاص. همه را به دور خود جمع کرده و اسوه مقاومت بود.

وی در مورد اینکه برای کسب جام در کرمان حضور پیدا کرده‌اید،‌ گفت: به هر حال ما تلاشمان را می‌کنیم و هرچه تقدیرمان باشد انجام خواهد شد. هواداران هم دعا کنند که پیروز شویم.

فتح الله زاده در مورد پرونده‌هایی که پیاپی برای استقلال می‌آید گفت: بیشترین نگرانی من در مورد پرونده محمد محبی است. امروز روز آخر است و ما فرصت زیادی نداشتیم. شاید ندانید اما من از 10 این پول را برای باشگاه قبلی او ارسال کردم. 230 هزار یورو به آن حساب می‌ریختیم اما مهم این مبلغ نبود بلکه این بود که بتوانیم پول واریز کنیم. آنها می‌گفتند که ما پول نقد نمی‌گیریم، حتی ما به آنها گفتیم سفارتمان در پرتغال این پول را به شما بدهند،‌ اما قبول نکردند. به هر حال آنها هم معذورات خود را دارند،‌ چون برایشان پولشویی محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: مشکلات زیادی داریم،‌ می‌خواهم خاطرم جمع شود که پول میلیچ را هم پرداخت کرده‌ایم. از سوی دیگر پادوانی هم وجود دارد. او برای ما زحمت کشیده است و خیلی ناراحتم که با این کیفیت به ما خدمت کرده و ما نتوانستیم پول او را بدهیم. در تلاشیم اگر قهرمان شدیم او را به ایران دعوت کنیم و از وی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لجویی کنیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد شکایتی که صورت گرفته بود،‌ گفت: این شکایت در مورد من نبود. بدهی را یکی از دوستان داشت و از مدیرعامل قبلی باشگاه شکایت کرده بود. منتها قاضی محترم که حکم جلب را نوشته بود، این را نمی‌دانست و حکم علیه من صادر شده بود. با این شرایط در دادگاه هم حضور پیدا کردم و توضیحات لازم را دادم. آنها هم خیلی خوب برخورد کردند.

وی در مورد کمک‌های چند برابر شده به این باشگاه اظهار داشت: مثلا برخی از پول‌ها که 5 میلیارد بوده،‌40 میلیارد شده است، یا کسی که قرار بود بلاعوض به استقلال کمک کند، 7 تومان داده بود، 60 تومان شده است. دوستان می‌گفتند 40 درصد پرداخت شده است اما در مجموع 25 درصد پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود وام‌هایی که به نام باشگاه استقلال گرفته شده و صرف خرید خودرو و ارائه تسهیلات شده است،‌ گفت: به هر حال من باید اطلاع کامل از وضعیت باشگاه کسب کنم. از روزی که آمده‌ام باور کنید قضیه محبی تمام وقت من را گرفته است. ما یک ریال در باشگاه پول نداشتیم و 230 هزار یورو قرض گرفتم. ما حتی برای آمدن به کرمان هم مشکل داشتیم، باور کنید در این چند روز شاید شبی 4-3 ساعت بیشتر نخوابیدم. کار دادگاه هم زمان‌بر است و 7-6 ساعت معطل می‌شویم.

فتح‌الله‌زاده در مورد تحویل اسناد باشگاه گفت: فرصتی برای این کارها نشده است. همین فردا ساپینتو و دستیارانش به استراحت می‌خواهند بروند و ما هنوز پول آنها را پرداخت نکرده‌ایم. به دنبال این هستم که در فرودگاه به آنها پول برسانیم. گرفتاری زیاد است و هواداران هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در مورد اینکه مشکل‌تان با سازمان لیگ حل شده است،‌ گفت: جلسه‌ای را با قنبرزاده داشتیم و راه‌های ممکنه را بررسی کردیم. به هر حال این اتفاقی است که افتاده، یکسری ما اعتراضاتی داریم و آنها هم دنبال احقاق حق هستند. با هم خیلی بحث کردیم و به جاهای خوبی رسیدیم. قرار است به داوری برسد و آن داوری هرچه حکم داد ما آن را بپذیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا ساپینتو بازیکنی را برای جذب به شما پیشنهاد داده، اظهار داشت: خیر، با او صحبت کردم،‌ گفت بازیکنی نیاز نداریم. با همین بچه‌ها کار می‌کنیم.

فتح‌الله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده در مورد اینکه گفته شده هر بازیکنی که از استقلال اخراج شود، دربی را از دست می‌دهد گفت: ما از سازمان لیگ خواستیم که مستنداتی که به این اشاره شده که بر اساس آن می‌‌شود این کار را انجام دهند به ما ارائه دهند تا آنجا که من اطلاع دارم و دانشم یاری می‌کند چنین قانونی در فوتبالمان نداریم.

وی در مورد اینکه تغییر و تحولاتی در بدنه باشگاه استقلال صورت می‌گیرد یا خیر گفت: تغییر و تحولاتی صورت می‌گیرد اما سعی می‌کنیم خیلی کم باشد. علی امیری با ما است و نظری جویباری هم درگیر کارهای اداری و شخصی خودش است، اما با هر عنوانی که خودش بخواهد از او در باشگاه استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اضافه شدن افراد به هیات مدیره گفت: تغییراتی در هیات مدیره صورت می‌گیرد چون ما کم داریم و در خصوص رئیس هیات مدیره نیز بعد از بازی سوپرجام با وزیر ورزش باید صحبت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز