خبرگزاری کار ایران

برای مدیری که قرار نیست تغییر کند؛ بس است دیگر آقای فتح الله زاده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۳۴

مدیرعامل باشگاه استقلال که از زمان انتصاب چهار باره‌اش بیش از هرکار دیگری مصاحبه انجام داده بازهم صحبت های تکراری و عجیب و غریب سابقش را تکرار می‌کند و نشان داده قصد ندارد تغییری در الگوی مدیریتی خودش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چندی پیش بود که وزارت ورزش در تصمیمی غیر منتظره اقدام به برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی استقلال کرد و در اقدامی عجیب‌تر، علی فتح الله زاده را برای چهارمین بار به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد. مدیری سنتی و امتحان پس داده که آخرین حضورش در جمع آبی پوشان با وعده بازگشت استراماچونی همراه بود و چند هفته‌ای هم بیشتر روی صندلی مدیریت دوام نیاورد و وقتی دید از پس بدهی‌ها و هزینه‌های سنگین باشگاه بر نمی‌آید چند هفته بعد از انتصاب از سمتش استعفا داد تا یک ناکامی دیگر در پرونده مدیریتی او ثبت شود. 

وقتی فتح‌الله‌زاده برای بار چهارم به مدیریت استقلال رسید این سوال درست و به حق از جانب کارشناسان، اهالی فن، پیشکسوتان و بخش قابل توجهی از هوادارن این تیم شکل گرفت که فتح الله زاده چرا برای بار چهارم انتخاب شد و اگر مدیر خوبی بود چرا پیش از این سه بار آمد و رفت؟ اینکه دستاورد او در دوره‌های پیشین چه بود که حالا مدافع عنوان قهرمانی را در یک قدمی صدر جدول و در شرایطی خوب تحویل گرفته است و چه بسا مثل خیلی از دوره‌های قبلی (مثل اواخر لیگ ششم، لیگ هفتم و اوایل لیگ هشتم) تیم را صدرنشین تحویل بگیرد و هفدهم جدول تحویل دهد. 

صحبت از تجربه بالای او شد و اینکه از گذشته درس گرفته و پخته شده و آمده تا آزموده‌هایش را به اجرا برساند ولی آنچه در همین چند روز از او دیدیم همان رفتارهای تکراری بود. مدیری عشق دوربین و مصاحبه با صحبت‌هایی تکراری که بیشتر رنگ و بویی عوام‌پسندانه دارد تا دیالوگ‌های مدیریتی. ذکر چندین و چند باره اینکه بدهی‌های سنگینی داریم و خزانه باشگاه خالی است و حتی در پرداخت طلب بازیکنی مثل آرمان رمضانی هم به مشکل خوردیم و رفتن سراغ سناریوی تکراری که همه چیز خیلی بد است و برای همین اگر نتوانستم امکانش نبوده و اگر موفق شدم شاهکار کرده‌ام و کسی نیست از او بپرسد اگر با علم به این مشکلات آمدی و قرار است کارهایی انجام دهی که مصطفی آجورلو (که در یک سال و چند ماه مدیریتش در استقلال به اندازه سه روزی که جانشینش مصاحبه داشته، از او مصاحبه ندیدیم) از پس آن بر نمی‌آمد، پس این همه ناله برای چیست؟ 

او همچنان در بحث‌های جدی مدیریتی علاقه به لطیفه تعریف کردن دارد و بازهم صحبت از خرید لیونل مسی در دو فصل بعد صحبت می‌کند و بعید است مدیری مثل فتح الله زاده که سابقه حضورش در رسانه بیشتر از دوران مدیریتش در فوتبال بوده نداند این جملات او به جز طنز و مورد مضحکه قرار گرفتن کاربرد دیگری ندارد و شاید خودش از این کاراکتر که کسی او را زیاد جدی نگیرد راضی است. 

در این میان گناه هوادار استقلال چیست که باید بابت صحبت‌های حساب نشده مدیرعامل باشگاهش شرمسار باشد و هر روز از بیان اینکه اینقدر بدهی داریم و دیر شده و پنجره در آستانه بسته شدن است و دیر بجنبیم از آسیا حذف می‌شویم و دارند محبی و قایدی را از ما می‌گیرند و... جنگ اعصاب رسانه‌ای بشنود و حرص بخورد و دلشوره به جان بخرد؟ مگر مدیریت مدیران قبلی که بدهی را پرداخت می‌کردند و اجازه نمی‌دادند صدایی از خطرات پیش از پرداخت آن به بیرون درز کند چه اشکالی داشت که حالا مخاطب باید در جریان باشد که شوالیه چه ایثار بزرگی کرده و در شرایط بحرانی که هیچکس حاضر به نشستن روی صندلی مدیریت استقلال نبود اعتبار دست نخورده‌اش را وسط گذاشته و قبول زحمت کرده تا آبی‌های بحران زده را از منجلاب مشکلات بیرون بکشد؟

بس است آقای فتح الله زاده. اگر کارت با رسانه‌ها تمام شد و شبکه تلویزیونی برای رفتن و جلوی دوربین قرار گرفتن و لطیفه گویی باقی نمانده برو پشت میزت بنشین و کمی مدیریت کن، قول می‌دهیم اگر کار مثبتی از شما دیدیم خودم اجازه ندهیم از دید هواداران استقلال مخفی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز