خبرگزاری کار ایران

دی بروین: قطر می‌‌تواند آخرین جام جهانی من باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۱۲۸

کوین دی بروین اعتراف کرد که جام جهانی قطر می‌تواند آخرین جام جهانی او باشد.

به گزارش ایلنا، کوین دیبروین، ملی پوش بلژیکی خانواده خود را به قطر خواهد برد تا فرزندانش بتوانند برای اولین بار بازی او را در جام جهانی ببینند.

این بازیکن 31 ساله زمانی که چهار سال پیش در روسیه سوم شد برای بلژیک بازی کرد و در سال 2014 در برزیل به مرحله یک چهارم نهایی رسید، اما می‌داند که این آخرین شانس او ​​برای حضور تیم ملی است.

او گفت: "خانواده من برای مرحله گروهی به جام جهانی می‌آیند. من مشخصا 31 ساله هستم و نمی‌دانم چهار سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد. این اولین بار است که فرزندانم می‌توانند به جام جهانی بیایند. به همین دلیل است که می‌آیند. این یک رویداد خاص خواهد بود، یک رویداد که نمی‌خواهم آن‌ها از دست بدهند. آنها شش، چهار و دو ساله هستند. دو فرزند بزرگترم کمی فوتبال را دنبال می‌کنند اما دخترم نه واقعا اما او می‌تواند از آفتاب لذت برد."

"من هیجان زده هستم. این سومین جام جهانی خواهد بود و همیشه خاص است. این رویدادها عالی هستند زیرا همه آن را تماشا می کنند. رقابت بزرگی است اما برای من جای استرس ندارد. سومین بار است، می‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و نمی‌توانم به جای شخص دیگری صحبت کنم که برای اولین بار آنجا خواهد بود."

"این (زمان خداحافظی) نامعلوم است. هیچ جای نگرانی در مورد آن یا فکر کردن در مورد آن نیست. شما آن را همانطور که می‌آید دریافت می‌کنید و سعی می‌کنید تا جایی که ممکن است خوب بازی کنید. ما در مورد آن با هم تیمی‌ها صحبت نمی‌کنیم. برنامه رقابت‌های خیلی فشرده است. ما دو بازی خارج از خانه به سرعت پشت سر هم داشتیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز