خبرگزاری کار ایران

هازارد: باید برای لقب "نسل طلایی" قهرمان جام جهانی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۸۳

ادن هازارد می گوید که "نسل طلایی" بلژیک برای توجیه این نام مستعار به قهرمانی در جام جهانی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد، کاپیتان بلژیک، گفت که کشورش نیاز به قهرمانی در جام جهانی قطر دارد تا برچسب "نسل طلایی" را که طی 10 سال گذشته داشته‌اند، توجیه کنند.

مهاجم 31 ساله رئال مادرید از سال 2015 کاپیتان بلژیک است و در سومین جام جهانی خود شرکت خواهد کرد و امیدوار است از مقام سومی در جام جهانی روسیه 2018 جلوتر برود.

هازارد روز دوشنبه به فیفا گفت: "من باید بالاترین سطح را بکار بگیرم. سعی می‌کنم بهتر از سال 2018 کار کنم. سخت خواهد بود زیرا قبلاً خیلی خوب بود. من خوش شانسم که کاپیتان یک تیم بزرگ و یک ملت بزرگ فوتبالی هستم و به همین دلیل به خودمان مدیون هستیم که انتظارات زیادی داشته باشیم. همیشه درباره "نسل طلایی" صحبت می‌شود، اما حقیقتی در آن وجود دارد. ما تقریباً 10 سال را با هم سپری کرده‌ایم. اکنون بازیکنان جوانی داریم که شروع به کار کرده‌اند. البته، ما یک نسل باورنکردنی از بازیکنان داریم، اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم. اگر واقعاً می‌خواهیم لقب "نسل طلایی" را کسب کنیم، فکر می‌کنم این تنها کاری است که باید انجام دهیم. تجربه جمعی ما قطعا در تورنمنت‌های قبلی به ما کمک کرده است، بنابراین امیدوارم تا مدتی به همین روال ادامه داشته باشد."

بلژیک مسابقات خود را مقابل کانادا در 23 نوامبر آغاز می‌کند و چهار روز بعد با مراکش و در یکم دسامبر با کرواسی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز