خبرگزاری کار ایران

دریا بابل _ شهرداری همدان

دریا آرام است حتی زیر باران/ همدان به آب رسید اما با دست خالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۹۲

در مصاف تیم های دریا بابل و شهرداری همدان که بیشتر یک جنگ تن به تن در گل و آب به نظر می رسید، تیم ها امتیازات را تقسیم کردند تا دست جمشیدیان و ربیع خواه از کسب سه امتیاز دور بماند.

به گزارش ایلنا، تیم دریا بابل که هیچ اقدامی برای جذب سرمربی انجام نداده، برای دومین هفته متوالی تمریناتش را به محسن ربیع خواه سپرد و هافبک اسبق پرسپولیس یک بار دیگر بعنوان بازیکن_مربی نماینده مازندران را روانه میدان کرد. این بازی که در زمین بی کیفیت ورزشگاه هفت تیر و زیر بارش مقطعی باران برگزار شد، شباهت زیادی به یک مسابقه فوتبال نداشت و بازیکنان دو تیم بیشتر مشغول به گل بازی بودند تا برگزاری یک دیدار رسمی!

همدانی ها که طی ماه های اخیر در استانشان با معضل کم آبی مواجه شدند، نشان دادند دیگر به آب و هوای سرد و بارش باران عادت ندارند و نتوانستند از پس دریا بی سکان دار بر بیایند. البته هم تیمی های محسن ربیع خواه که این روز ها بدون دریافتی منظم و نداشتن سرمربی، انگیزه زیادی برای بازی کردن نداشتند باز هم در یک دیدار خانگی موفق به کسب پیروزی نشدند تا اوضاع برای دریا کماکان نا امید کننده بنظر برسد.

شهرداری همدان ۱۷ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت؛ همچنین دریا بابل با ۱۲ امتیاز در رده دوزدهم ایستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز