خبرگزاری کار ایران

خوشه طلایی ساوه _ شهرداری آستارا

کاشان حسابی به مزاج خوشه خوش آمد/ اژدر خطرناک در شهر گل و گلاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۸۸۵

تیم خانه به دوش خوشه طلایی که در ادامه سفر های استانی خود به شهر کاشان رسیده است، موفق شد به لطف درخشش بازیکن با تجربه خود شهرداری آستارا را مغلوب کند تا بیاتلو اولین برد با طلایی پوشان را متفاوت تر از همیشه جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، به لطف نداشتن استادیوم ورزشی مناسب در شهر ساوه و همکاری نکردن مسئولین ورزش استان مرکزی با نماینده شان در لیگ دسته اول، خوشه طلایی بعد از چند هفته میزبانی در قم این بار در اقدامی بی سابقه پای لیگ یک را به کاشان باز کرد و برای میزبانی از شهرداری آستارا، ورزشگاه امیر کبیر این شهر را معرفی کرد. شاگردان بیاتلو که به بازی روی زمین علاقه زیادی دارند حسابی از قدم زدن روی زمین با کیفیت این استادیوم لذت می بردند و با ارائه یک فوتبال هجومی، حاضرین در ورزشگاه را به تحسین وا داشتند. در نیمه اول با توجه به برتری خوشه طلایی اما این تیم شهرداری بود که با یک تاکتیک تدافعی موفق شد حریف را متوقف کند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه مربیان اما اوضاع جور دیگر رقم خورد و سجاد اژدر بازیکن مورد علاقه وحید بیاتلو موفق شد با یک ارسال دقیق محمد سرافراز را  در دقیقه ۶۵ صاحب موقعیت کند و قفل دروازه آستارایی ها بالاخره باز شد تا تیم پیروز قربانی مجبور به خروج از لاک دفاعی شود. شهرداری که با تعداد زیادی مصدوم به مصاف خوشه طلایی آمده بود، رو به بازی مستقیم آورد و سعی داشت با این حربه گل خورده را جبران کند اما تیم بیاتلو با تجربه تر از آن بود که اسیر این اتفاقات شود. در دقایق پایانی اما میزبان یک بار دیگر موفق به گلزنی شد و این بار از روی نقطه پنالتی، سجاد اژدر دروازه حریف را گشود تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

خوشه طلایی با این برد ۱۶ امتیازی شد و به جایگاه نهم رسید؛ شهرداری آستارا هم با ۷ امتیاز و یک بازی کمتر در رده شانزدهم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز