خبرگزاری کار ایران

صادقی: مومنی به جای حاشیه‌سازی برای استقلال به وظایفش بپردازد/ ساپینتو در بازی هوادار روی رفتارش مدیریت خوبی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۶۳

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است صحبت‌های یکی از اعضای هیات مدیره، در آستانه سوپرجام و دربی به نفع آبی‌پوشان نیست.

به گزارش ایلنا، استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر مدافع عنوان قهرمانی است، اما در سال منتهی به جام جهانی، مدعی برای قهرمانی و بازیکن با انگیزه کم نیست. با این حال شاگردان ساپینتو تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. با وجود وقفه 2 ماهه لیگ برتر، استقلال در آستانه 2 بازی مهم سوپرجام و دربی قرار دارد. امیرحسین صادقی یکی از بازیکنانی است که با کری‌ها و واکنش‌هایش پیش از دربی، فضای روحی و روانی آبی‌پوشان را به نفع تیم خود تغییر می‌داد. این بار اما نگرانی‌اش به خودزنی بعضی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است. در همین رابطه ایلنا با امیرحسین صادقی به گفتگو پرداخت:

* آخرین وضعیت استقلال را در آستانه برگزاری سوپرجام چطور ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر تیم در هفته‌های اخیر، نتیجه‌های خوبی گرفته و با پیروزی مقابل هوادار خودش را برای سوپرجام آماده می‌کند. قطعاً کیفیت بازیکنان تیم بالا است. در تعیین محل میزبانی می‌شد از ورزشگاه‌هایی استفاده کرد که کیفیت چمن بالاتری دارند، استفاده کرد. یا در خبرها خواندیم نساجی برای پیدا کردن هتل به مشکل برخورد کرده است. اگر این مشکلات را کنار بگذاریم، فکر می‌کنم بازی زیبایی شاهد باشیم و اگر بعضی دوستان در استقلال اجازه بدهند و خودزنی نکنند، یک جام دیگر در انتظار تیم محبوبمان است.

 *کدام دوستان؟ منظورتان اعتراض‌های ساپینتو هست؟

خیر، اشاره ام به فرد دیگری است. ساپینتو سرمربی خوبی است و فقط چون در اوایل با جو فوتبال ایران آشنا نبود، گاهی اوقات ناراحت می‌شد. در بازی هوادار که مدیریت رفتاری خوبی از خودش نشان داد که نشانگر بالا رفتن شناختش از فوتبال ایران است. واقعیت منظورم خطاب با دوستانی است که در استقلال سمت مدیریتی دارند اما علیه تیم مصاحبه می‌کنند. آقای عضو هیات مدیره شما باید در این شرایط نگران درد دل مردم و هواداران باشید نه اینکه با کار نسجیده تیم را به حاشیه ببرید.

*انگار از این عضو هیات مدیره استقلال دل پُری دارید؟ 

وظیفه هیات مدیره مشخص است، دلیلی ندارد قبل بازی سوپرجام، درباره مسائل فنی صحبت کنند و با دلگیری بازیکنان انگیزه آنها را کاهش بدهند. ضمن اینکه باید در حوزه کاری خودشان  جوابگو باشند. جوابگوی بدهی به جا گذشته در دوران مدیریت قبلی و شاهکار مدیریتی‌تان باشید! خواهشاً با صحبت‌های حساب نشده خودتان، یک جام و قهرمانی را از تیم دریغ نکنید. 

*نگرانید کدام بازیکنان با واکنش این عضو هیات مدیره، تمرکزشان را از دست بدهند؟

 مهاجمان استقلال مانند مهدی قایدی تلاش می‌کنند و در سال جام جهانی بیشتر از هر کسی خودشان انگیزه دارند. به هر حال شاید یک هفته تیم حریف یارگیری و آنالیز کرده، این بازیکن در گلزنی موفق نبوده یا تاکتیک تیم چیزی دیگری بوده است. وظیفه عضو هیات مدیره امور مدیریتی و توجه به مسائلی مانند درآمدزایی است. دلیلی ندارد درباره امور فنی صحبت کند چرا که بازیکن و مربی نیستند. به جز آقای حجت کریمی بقیه اعضای هیات مدیره استقلال درباره اموراتی صحبت می‌کنند که خارج از حیطه وظایف آنها است. آن عضو هیات مدیره در دوران فوتبالش مهاجم استقلال بوده و شرایط را می‌داند. آقای مومنی اگر دلسوز استقلال هستید به مهدی قایدی و امثال او کمک کنید در اوج قرار بگیرند و از آنها حمایت کنید. بیایید در کنار آقای فتح‌الله‌زاده که استقلالی واقعی است، از تیم حمایت کنیم تا شاهد نتیجه گرفتن آن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز