خبرگزاری کار ایران

محمد مومنی: آجورلو به خواسته های ساپینتو احترام گذاشت/ استقلال در این فصل هم دنبال قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۱۹

محمد مومنی می گوید مصطفی آجورلو به خواسته های ساپینتو احترام می گذارد

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع فصل جدید رقابتهای لیگ برتر اظهر داشت: استقلال زیر نظر ساپینتو تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند و به طور حتم تاثیر این اردو در شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: استقلال همواره مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و مطمئنا کادرفنی و بازیکنان در این بین تلاش مضاعفی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

مومنی در خصوص شرایط نقل و انتقالات استقلال تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال تلاش خود را انجام داد تا همه نیازهای سرمربی تیم را برآورده سازد. آجورلو نشان داد مدیری است که به خواسته‌های سرمربی اش احترام می‌گذارد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص دیدار استقلال و سپاهان در افتتاحیه لیگ بیست و دوم گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار خوب و زیبایی خواهد بود چون دو هر دو مربی به دنبال بازی لذت بخش هستند . سپاهان تیم بسیار قدرتمندی در این فصل خواهد بود اما استقلال در این بازی میزبان است و باید از همان هفته اول امتیازات را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز