خبرگزاری کار ایران

چرا تونس در خطر حذف از جام جهانی قرار دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۵۶

فیفا به دنبال اظهارات وزیر ورزش این کشور، تونس را به عدم حضور در جام جهانی 2022 تهدید کرد.

به گزارش ایلنا، حضور تونس در جام جهانی آتی پس از آن که کامل دگیچه، وزیر ورزش تونس اخیراً از احتمال "انحلال دفاتر فدرال رشته‌های ورزشی مختلف" صحبت کرد - در حالی که فیفا ظاهراً آن را به معنای ادغام فدراسیون فوتبال تونس (FTF) در نظر گرفته است، در معرض تهدید قرار گرفته است.

فیفا در نامه‌ای فاش شده که توسط ایستگاه رادیویی Mosaique FM منتشر شد، خواستار توضیح درباره این اظهارات شده است.

در این نامه به «تلاش مقامات دولتی برای مداخله در امور داخلی فدراسیون تونس و تهدید آن برای انحلال دفتر فدراسیون فوتبال تونس» اشاره شده است.

در ادامه آمده است: «در این راستا یادآور می‌شویم که اتحادیه‌های عضو فیفا قانوناً موظف هستند امور خود را مستقل و بدون تأثیر از طرف‌های ثالث انجام دهند. هرگونه عدم رعایت این تعهدات ممکن است منجر به اعمال جرایمی بر اساس قوانین فیفا، از جمله تعلیق اتحادیه مربوطه شود.»

اگر فیفا اقدامی انجام دهد، می‌تواند به معنای محرومیت تیم ملی تونس از حضور در جام جهانی 2022 قطر باشد که از 20 نوامبر آغاز می‌‌شود.

تونس در گروه D با دانمارک، استرالیا و فرانسه همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز