خبرگزاری کار ایران

رجبی: باید قربانی یا بلند شویم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۰۳

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: در ادامه دو راه داریم. یا باید خودمان را قربانی این نتیجه کنیم یا بلند شویم و ادامه دهیم و بتوانیم با انرژی بیشتر کار کنیم و از نام باشگاه بزرگ فولاد و قدمت بزرگ آن دفاع کنیم و بازی های بهتری ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، حمید رجبی در نشست خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان مقابل فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و بازی را با ریتم خیلی بالا شروع کردیم و توانستیم موقعیت های خیلی خوبی خلق کنیم و عملاً تیم گل گهر را در زمین خودش حبس کرده بودیم و اجازه نمی دادیم بتوانند از نیمه خودشان جلوتر بیایند اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

 وی ادامه داد: با تغییراتی که گل گهر برای نیمه دوم داشت و یک دفاع وسط اضافه کردند ما باز هم می توانستیم به گل برسیم و بازیکنانمان پرانرژی تر بازی کردند و موقعیت هم خلق کردیم ولی به گل تبدیل نشدند. علی رغم بازی قابل قبول مان و اینکه حریف را تحت فشار گذاشته بودیم روی یک ضدحمله گل دریافت کردیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تا اینجای لیگ تیمی مثل فولاد نتوانسته بود گل گهر را تحت فشار بگذارد. گل گهر تیم پرمهره و قوی است اما عملاً مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و منتظر اشتباهات ما بودند. جا دارد از تمام بازیکنانمان تشکر کنم که با تمام انرژی و تلاش‌شان بازی کردند اما در نهایت ما شکست خوردیم.

رجبی تصریح کرد: در ادامه دو راه داریم. یا باید خودمان را قربانی این نتیجه کنیم یا بلند شویم و ادامه دهیم و بتوانیم با انرژی بیشتر کار کنیم و از نام باشگاه بزرگ فولاد و قدمت بزرگ آن دفاع کنیم و بازی های بهتری ارائه دهیم.

وی بیان کرد: حریف شاید این که از ضد حمله استفاده کند جزو برنامه هایش بود و متأسفانه شرایطی که دوست داشتیم برای ما رقم نخورد. از همه هواداران‌مان عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه امروز هفت، هشت بازیکن از جمله احسان پهلوان و اشکان دژاگه را نداشتیم، گفت: حمید بوحمدان و کنت نیز با کمک پزشکان به این بازی رسیدند و همین امر باعث مشکلاتی شد.

رجبی درباره علت بازی نکردن یونس دلفی نیز خاطرنشان کرد: دلفی بازیکن خوبی است اما دیر به فولاد اضافه شد ولی در آینده بیشتر بازی  به او می رسد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز