خبرگزاری کار ایران

دو گزینه تراکتور برای جانشینی بردیف

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۰۱

باشگاه تراکتور بعد از پذیرش استعفای بردیف، دو گزینه خارجی برای نیمکت خود در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که در اردوی ترکیه به سر می‌برد به تازگی با سرمربی خود قربان بردیف قطع همکاری کرده و باید هرچه سریعتر به دنبال سرمربی جدید برای نیمکت خود باشد.

گفته ‌‌‌می‌شود مدیران باشگاه چند مربی داخلی برای نیمکت تراکتور پیشنهاد دادند که محمدرضا زنوزی،‌ مالک باشگاه با آن مخالفت و اعلام کرده جانشین بردیف باید مربی خارجی باشد. 

از همین رو و با توجه به اینکه تراکتور باید هرچه سریعتر آماده ادامه مسابقات شود، مسئولان باشگاه به دنبال گزینه‌ای هستند که با لیگ ایران آشنایی داشته باشد و به دو گزینه نهایی رسیدند. 

گزینه اول ارطغرول ساغلام، سرمربی فصل گذشته تراکتور است که عملکرد قابل قبولی داشت ولی برای ادامه همکاری در فصل جدید از لحاظ مالی به توافق نرسیدند و حالا بحث همکاری مجدد شکل گرفته است. ساغلام پذیرفته دور جدید مذاکرات با تراکتور را برای پذیرش هدایت این تیم آغاز کند و در صورت توافق به زودی قراردادش امضا خواهد شد. 

گفتنی است تراکتوری‌ها صحبت‌هایی هم با اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی داشتند ولی اولویت با ساغلام است و اگر با این سرمربی ترک تبار به توافق نرسند سراغ اسکوچیچ خواهند رفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز