خبرگزاری کار ایران

اوضاع نگران کننده دروازه تراکتور و درخواست بردیف از مدیریت باشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۳۲

تراکتور با 4 گل خورده در دیدار مقابل سپاهان به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در شرایطی در هفته دهم به مصاف سپاهان رفت که امید زیادی داشت بتواند با دست پر از اصفهان برگردد و حداقل یک امتیاز از این بازی مهم دشت کند ولی در نهایت چیزی جز یک شکست سنگین و پرگل نصیب این تیم نشد.

دروازه تراکتور خیلی زود از سوی سپاهانی‌ها باز شد و دقایقی بعد در حالیکه 21 دقیقه بیشتر از بازی نگذشته بود محمدرضا اخباری از دروازه خارج و توپ را با دست لمس کرد و این اتفاق منجر به اخراج او از سوی داور مسابقه شد. با خروج اخباری، رضا کاخساز، گلر دوم تراکتور وارد زمین شد و نمایش ضعیفی از خودش به جا گذاشت.

اولین ضعف او دقایقی بعد از حضورش در زمین دیده شد و با جایگیری اشتباه روی ضربه کاشته رامین رضاییان اختلاف به دو گل رسید و در سایر دقایق بازی هم دو گل دیگر دریافت کرد تا در 69 دقیقه حضورش در زمین 3 گل از این تیم اصفهانی دریافت کرده باشد و عملکرد انتقادآمیزی از خودش به نمایش گذاشته باشد.

قربان بردیف، سرمربی تراکتور خیلی زودتر از اینها متوجه ضعف تیمش در پست دروازه و نبود یک ذخیره مطمئن به جای اخباری شده بود و به همین دلیل درخواست جذب یک گلر را به باشگاه داده بود و در این راستا چند دروازه‌بان از جمله مهدی امینی این روزها در تمرینات تراکتور حضور دارند تا در صورت تایید با آنها قرارداد امضا شود.

حالا تراکتور در شرایطی در هفته یازدهم به مصاف ملوان می‌رود که اخباری محروم است و کاخساز که مقابل سپاهان مطمئن نشان نداد باید 90 دقیقه برابر ملوان بازی کند و این موضوع برای تراکتوری‌ها نگران کننده به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز