خبرگزاری کار ایران

مورایس: اگر فدراسیون فوتبال من را دعوت کند به قطر می‌روم/ دوست داریم بیشتر از 3 بازیکن در تیم ملی داشته باشیم/ مس تیم خوبی است ولی به بازیکنانم اعتماد دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۵۲

سرمربی سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: ابتدا بابت حضورتان ممنونم چرا که امروز یک روز خاص برای باشگاه است. این یک بخش از تاریخ باشگاه حساب می‌شود و لحظه خوبی برای تاریخ باشگاه و بخش مهمی از تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. سپاهان اولین تیم ایرانی راه یافته به جام باشگاه‌های جهان است و افتخاری است برای باشگاه سپاهان. این تاریخی است که مربوط به گذشته است و آن را پشت سر گذاشتیم و الان موضوع نسل جدید و اتفاقات جدیدی است که در راه است و صفحاتی جدید که قرار است توسط آنها در تاریخ سپاهان فوتبال ایران رقم زده شود. اگر یک نگاه کلی به فوتبال ایران داشته باشیم رقابت مهم بعدی جام جهانی خواهد بود. همیشه باید به یک چیز فراتر از حد عادی فکر کنیم چون ما فرق برای خرق عادت ها به دنیا آمدیم و این باعث خوشحالی است. 

وی افزود: سپاهان اوضاع خوبی دارد و در موقعیت خوبی قرار گرفته است. در لحظات خوبی قرار گرفتیم نه به خاطر هفته ای که گذشته بلکه به این خاطر که هر لحظه برای ما اینجا لحظات خوبی است و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. هدف ما با هم بودن و لذت بردن در کنار هم است. چون زندگی فقط لحظه برنده شدن بازی نیست. زندگی شادی در کنار هم بودن است و سعی می‌کنیم همین را پیاده سازی کنیم. امروز روز خاصی است چرا که برای اولین بار اصحاب رسانه را اینجا داریم. 

سرمربی سپاهان در مورد برنامه سپاهان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم و احتمالاتی را در نظر گرفتیم. باید بر اساس بودجه باشگاه برنامه ریزی کنیم و ببینیم بر اساس آن کجا می‌توانیم اردو بزنیم. یک بازی در برابر زنیت اینجا خواهیم داشت و امیدوارم هواداران بتوانند برای دیدن بازی اینجا باشند. در طول جام جهانی کشورهای زیادی نیست که بتوانیم به آن سفر کنیم. با توجه به آب و هوای زمستان گزینه های زیادی نداریم. اگر بتوانیم ترکیه را فراهم کنیم یا پرتغال یا اسپانیا می‌توانند گزینه های ما باشند. همچنین دوبی برای آب و هوای مطلوب در فصل زمستان گزینه مناسبی است و اینکه نزدیک قطر است در جام جهانی ممکن است سخت باشد ولی در موردش فکر می‌کنیم. ولی در کل تمرینات خوبی خواهیم داشت و برای شروع مجدد رقابت‌ها در جام جهانی هم آماده خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم لیگ را بعد از جام جهانی به بهترین شکل برگزار کنیم. ایران هم می‌تواند در جام جهانی رقابت هایی فراتر از حد طبیعی خلق کند.

مورایس در مورد حضور سه بازیکن این تیم در فهرست کی‌روش گفت: ما نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند را در تیم ملی داریم. سایر بازیکنان هم مطمئن نیستم در موردشان. حداقلش این است که امید داریم که این 3 بازیکن را در قطر داریم و بازیکنان با کیفیتی هستند و می‌توانند برای تیم ملی مفید باشند. اگر بازیکنان دیگری هم از ما به تیم ملی دعوت شود خوشحال می‌شویم ولی بقیه‌اش را دیگر نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه آیا برای دیدن بازی‌ها به قطر می‌رود یا نه، توضیح داد: اگر فدراسیون فوتبال من را برای دیدن بازی‌ها به قطر دعوت کند بله خواهم رفت و تمایل دارم. چون فکر می‌کنم دیدن این بازی‌ها از نزدیک جذاب باشد. مخصوصاً وقتی ایران مقابل انگلستان بازی کند. مشخصاً اگر بتوانم راهی قطر خواهم شد. بستگی به شرایط تیم دارد چرا که باید تیم را آماده کنم و باید ببینم چه خواهد شد. برای من همیشه رفتن به جام جهانی جذاب است. 

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت ایران و پرتغال در جام جهانی گفت: اگر من را بشناسید می‌دانید در پیش بینی آدم ضعیفی هستم. من نمی‌توانم چیزی را پیش بینی کنم چون در مورد آینده چیزی نمی‌دانم. ولی تیم‌هایی که من میشناسم (ایران و پرتغال) اگر در برابر هم بازی نکنند دوست دارم یکی از آنها برنده باشند. اینکه برنده می‌شوند یا نه را نمی‌دانم. اینکه بدون انتظار بازی ها را تماشا کنیم جذاب تر است. ولی انتظار من از جام جهانی این است که جامعه ای از یک کشور را نشان دهد که می‌خواهیم ببینیم. این به معنای این است که رقابت سالمی داشته باشیم و شادی در کنار مردم داشته باشیم و امیدوارم بازی عادلانه داشته باشیم و با عشق و دقت و همدلی با هم کار کنند و ملت ها در کنار تیم‌هایشان کنار هم این هدف را اجرا کنند.

مورایس در مورد بازی پیش رو مقابل مس گفت: فکر می‌کنم مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و مخصوصاً‌ تیمی است که بازی خوبی با سازماندهی خوب و خط دفاع منسجمی دارد و بازیکنان با کیفیتی هم دارد و آنچه من می‌توانم از آنها بگویم همین است. ولی باید بگویم به بازیکنانم اعتماد دارم و با قدرت و اشتیاق زیاد می خواهند تغییراتی در بازی ایجاد کنند و تمرکز ما همیشه بهترین اتفاق برای بازیکنان است. به امید خدا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز