خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: بدهی زیاد داریم و برای پرداختش فرصت می‌خواهم/ اهل بهانه گرفتن نیستم و آمدم مشکلات را حل کنم/ می‌خواهیم قهرمان شویم و محل بازی سوپرجام مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۳۸

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مواردی پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده در خصوص بدهی‌های سنگین پیش روی باشگاه استقلال اظهار داشت: ببینید ما شفاف هستیم و بدهی‌هایی داریم و موضوع خیلی مهمی هم نیست. من مدیرعامل هستم و آمدم این مشکلات را حل کنم و مدیر قبلی هم زحمات زیادی کشیده است و ما هم برای حل کردن مشکلات آمدیم و حل می‌کنیم. به هر حال یک فرصتی لازم داریم و من به بازیکنان هم گفته‌ام طی 1-2 روز آینده صحبتی با آنها خواهیم داشت.

وی افزود: ما روز گذشته با آقای وزیر جلسه داشتیم و آقای تاج و آقای قنبرزاده هم حضور داشتند و درویش مدیرعامل پرسپولیس و آقای پورلادگر هم بودند و این نشست در خصوص مجوز حرفه‌ای بود و در این خصوص دکتر زارعی زحمات زیادی کشیده و مشکلات را رفع کرده و خود آقای تاج هم در AFC صحبت کرده است و کلیتش این است که وضعیت خیلی بد نیست و مشکلاتی وجود دارد که قرار است حل کنیم. دو مشکل اساسی که AFC گفته است یکی از آنها وضعیت ورزشگاه آزادی است که وزیر شخصاً مسئولیت آن را تقبل کرد و همانجا هم تماس گرفت و برطرف کرد و از این به بعد هم خوب پیش می‌رویم. خطر ما را تهدید می‌کند ولی مدیران حرفه‌ای اینجا حضور دارند که باید چطور رفتار کنند و مطمئن هستم تا 1-2 ماه دیگر خبرهای خوبی از همکاری مشترک دو باشگاه و فدراسیون خواهید شنید.

مدیرعامل استقلال در مورد پرونده استراماچونی گفت: سخت‌ترین پرونده‌هایی که حالت ضرب العجل دارد این پرونده و ماجرای محبی است که حل خواهیم کرد. در مورد استراماچونی باید بگویم موعد پرداخت ما گذشته است و در حال زیان دادن هستیم و من سعی می‌کنم آن را برطرف کنم. این رقم ها بالاست و 51 میلیارد برای استراماچونی باید پرداخت کنیم. من زمان می‌خواهم و 10-15 روزی باید فرصت داشته باشم که این مسائل را جمع و جور کنم ولی به هواداران گفتم که نگران نباشند.

فتح الله زاده در مورد بدهی مهدی قایدی توضیح داد: بله آن مورد هم هست و صحبت‌هایی انجام دادیم که به تفاهم خوبی برسیم. این را هم بگویم که این بدهی‌هایی که در حال حاضر داریم‌ همه‌اش متعلق به زمان آجورلو نیست و از قدیم هم مانده است و خود آجورلو هم چند پرونده بدهی را بسته است. مدیر که می‌آید باید کار کند و موثر باشد و من همه تلاشم را می‌کنم و اهل بهانه جویی نیستم و هدفم این است که هوادار استقلال لبخند بزند.

وی در مورد پرونده بدهی به محبی و عقب افتادن قسط دوم او گفت: با روز گذشته با اجلال نصیری مدیر اجرایی مان صحبت کردیم و او کسی را پیدا کرد این که پول از جانب او پرداخت شود و تعهد دادیم که پول آن شخص پرداخت شود و نامه دادیم و با هماهنگی یکی از دوستان آقای اجلال نصیری تا فردا به احتمال 90 درصد پول را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد تساوی مقابل آلومینیوم هم خاطرنشان کرد: به هر حال قرار نیست استقلال همه بازی‌ها را برنده شود. آقای ساپینتو مربی بادانش و زحمت‌کشی است و از او رضایت دارم و کارش را انجام می‌دهد و مورد حمایت ماست.

فتح الله زاده در مورد وضعیت بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات گفت: من به آقای ساپینتو گفتم من را درگیر اخراج بازیکن و برگشت بازیکن به تمرینات نکن و اینها در حیطه شماست و هرکه را صلاح دانستی کنار بگذار و هرکه را خواستی ببخش و من دخالت نمی‌کنم.

وی در پایان در مورد سوپرجام و تکلیف میزبانی آن توضیح داد: من با اقای حدادیان که دوست قدیمی ماست گفتم فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار شود و بهتر است بازی را جای خوب برگزار کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در هر زمینی قهرمان شود و مهم نیست که اینجا باشد یا آنجا. به هر حال در این مورد به زودی تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز