خبرگزاری کار ایران

گفتگو با کشف مورایس و پدیده هفته دهم؛

مرادی: مورایس در پلی آف لیگ سه بازی من را دید و پسندید/ تا دو ساعت قبل از بازی نمی‌دانستم فیکس هستم/ امیدوارم باز هم بتوانم برای سپاهان گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۸۶

پدیده هفته دهم لیگ برتر مهاجم جوان سپاهان بود که جواب اعتماد مورایس را به خوبی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پدیده هفته دهم لیگ برتر یک بازیکن کمتر شناخته شده بود که با اعتماد مورایس در دیدار حساس برابر تراکتور در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و جای شهریار مغانلو را در بین 11 بازیکن اصلی پر کرد و به بهترین شکل جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد و دو گل از 4 گل تیمش را در دقایقی که در زمین حضور داشت به ثمر رساند. حضور مرادی در سپاهان که تا امروز توانسته اثبات کند شایستگی آن را دارد، نتیجه یک خوش شانسی بود و اتفاقی برای او رخ داد که به اصطلاح معروف ره صد ساله را یک شبه طی کند. با او در این خصوص گفتگو کردیم:

 

* ماجرای حضور در سپاهان

ماجرای حضورم در سپاهان طولانی است ولی خلاصه‌اش را بخواهم بگویم من فوتبالم را 3 سال قبل آغاز کردم و سابقه آقای گلی لیگ دو را هم در کارنامه دارم. بعد از پایان مسابقات لیگ دو بود که تیم بنیامین تهران که مربی آن آقای مهدی محمدی از دوستان خوب من بود تیمش به پلی آف صعود کرده بود و از من خواست برای کمک به آنها در پلی آف به این تیم بروم و من هم قبول کردم. بازی پلی آف مقابل سپاهان نوین بود و من خبر نداشتم که آقای مورایس و دستیارانش به همراه آقای ساکت در ورزشگاه هستند و آمدند بازی من را از نزدیک ببیند. من بازی خوبی انجام دادم و گلزنی هم کردم. بعد از آن مهدی پاشازاده من را برای خوشه طلایی ساوه در لیگ یک خواست و رفتم قرارداد امضا کردم و چند روزی با این تیم تمرین کردم که از باشگاه سپاهان با من تماس گرفتند و گفتند آقای مورایس روی تو نظر دارد و می‌خواهد به سپاهان بیایی. من گفتم که با خوشه طلایی قرارداد دارم و اگر می‌توانند رضایت باشگاه را بگیرند می‌آیم و دو باشگاه سر این موضوع با هم توافق کردند.

 

* حضور در سپاهان برایم افتخار است

خیلی‌ها آن زمان به من می‌گفتند الان به سپاهان نرو و ریسک است و آنجا به تو بازی نمی‌رسد و سعی کن در همین لیگ یک خوش بدرخشی و پله به پله بالا بروی ولی خب بازی در تیم بزرگی مثل سپاهان و فرصت کار کردن زیر دست مربی بزرگی مثل مورایس فرصتی نبود که بخواهم از دست بدهم و افتخار می‌کنم که در سپاهان هستم. از آقای مورایس ممنونم که به من اعتماد کردند و خوشحالم که توانستم جواب اعتمادش را بدهم.

 

* تا دو ساعت قبل از بازی نمی‌دانستم فیکس هستم

من در چند بازی به عنوان یار تعویضی برای سپاهان وارد زمین شدم ولی فکر اینکه در این بازی به این مهمی فیکس باشم را نمی‌کردم. در تمرینات با توجه به نکاتی که سرمربی گوشزد می‌کرد حدس می‌زدم بازی کنم ولی فکر فیکس بودن را نمی‌کردم و تا 2 ساعت قبل از بازی نمی‌دانستم در ترکیب هستم تا اینکه در جلسه فنی ترکیب را اعلام کردند.

 

* استرس نداشتم

برای حضور در زمین استرس نداشتم. این استرس برای بازی های دیگر بود مثلا در دربی اصفهان که تعویضی وارد زمین شدم چنین حسی داشتم ولی الان دیگر ترسم ریخته بود. آقای مورایس هم وقتی دید ریلکس هستم و استرسی ندارم قبل از بازی حرف خاصی به من نزد. این را هم بگویم که هم تیمی‌هایم خیلی به من کمک کردند و از همه آنها ممنونم.

 

* موقعیت اخباری را دیدم و ضربه زدم

روی گل اول 4 مدافع تراکتور من را احاطه کرده بودند و تحت فشار بودم. ابتدا قصد داشتم زودتر ضربه بزنم ولی نتوانستم و در یک موقعیت اخباری را دیدم که وسط دروازه رو به روی من ایستاده بود و دو طرف دروازه خالی بود و موقعیت خوبی برای شوتزنی نصیبم شد. یک آن تصمیم گرفتم و ضربه را زدم و فکر می‌کنم اخباری هم غافلگیر شد چون انتظار نداشت در آن لحظه و آن موقعیت به توپ ضربه بزنم. خدا را شکر این توپ گل شد. البته از پاس خوب آقای ریگی هم نباید در این صحنه غافل شد.

 

* روی گل دوم کار سختی نداشتم

گل دوم حاصل زحمت فرشاد احمدزاده بود که همه کار کرد و در لحظه آخر توپ را به من داد و ضربه آخر را زدم و روی آن گل کار سختی نداشتم و فقط نیاز به یک ضربه دقیق و به موقع بود. فکر می‌کنم جایگیری مناسب و پاس خوب فرشاد احمدزاده باعث شد این گل به ثمر برسم. خوشحالم که در اولین حضورم در ترکیب اصلی توانستم برای سپاهان مفید باشم.

 

* تراکتور تیم بزرگی است، شک نکنید

به نتیجه این بازی نگاه نکنید. تراکتور تیم خوب و بزرگی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و در این بازی هم خیلی تیم ما را اذیت کرد. واقعاً شکست دادن این تیم حتی در خانه هم کار سختی بود و ما در زمین خیلی اذیت شدیم و نگاه نکنید که یک برد پر گل به دست آوردیم. این تیم امسال از بهترین های لیگ خواهد بود و جایگاه مناسبی در پایان فصل دارد.

 

* انتظارها از من بالا می‌رود

می‌دانم بعد از این بازی و دو گلی که زدم هواداران سپاهان از من انتظار بیشتری خواهند داشت و امیدوارم بازهم بتوانم به سپاهان کمک کنم و جواب اعتماد آقای مورایس را بدهم و بتوانم هواداران سپاهان را خوشحال کنم. این را هم بگویم که مهم موفقیت سپاهان است و هرکسی گل بزند مهم نیست و این را روی گل های تیم می‌توانید ببینید که بازیکنان موقعیت های خوب را هم پاس می‌دهند و خودخواهی در تیم ما جایی ندارد.

 

* مغانلو در آسیا نظیر ندارد

درست است این بازی جای شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی داشتم ولی اصلاً خودم را نمی‌توانم با او مقایسه کنم. شهریار مغانلو نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم به نظرم نظیر ندارد و از بهترین هاست و حضور در کنار او در زمین و در تمرینات خودش برای یکی مثل من کلاس درس است. آقا شهریار در کنار سایر بازیکنان خیلی به من کمک کردند که بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و از همه آنها ممنونم.

 

* تعداد گل‌های این فصل؟ نمی‌دانم

فصل اول حضورم در سپاهان و لیگ برتر است و برای همین زود است بخواهم در مورد گل های زده خودم تا پایان فصل صحبت کنم. شاید برای فصل آینده بتوانم برای خودم هدف گذاری کنم که این فصل قرار است این تعداد گل بزنم ولی الان فصل اول است و شرایط خاصی دارم و هنوز به آن مرحله نرسیدم که چنین هدفی برای خودم تعیین کنم. فقط امیدوارم سپاهان موفق شود و من هم در این راه بتوانم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز