خبرگزاری کار ایران

انتقاد باشگاه هوادار: شبکه پنج دغدغه فوتبال ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۹۵

باشگاه هوادار تهران نسبت به انگیزه‌های شبکه پنج برای پخش بازی‌های این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از مسابقه هوادار مقابل پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر حاضر نشد و ایمان عالمی را به نشست فرستاد. 

میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال هوادار تهران در ابتدای این نشست اظهار داشت: قرار بود تبلیغات محیطی باشگاه را در اختیار بگیریم و با آقایان میرشاد ماجدی، حیدر بهاروند و صادق درودگر در این خصوص صحبت کرده بودیم اما هر سه مدیر عوض شدند و اکنون نمی دانیم برای این کار چه باید بکنیم. آخرین بار در اتاق کنفرانس سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی صحبت کردیم. ما نمی‌دانیم دغدغه‌های‌مان باید به چه صورت مطرح شود. تبلیغات محیطی حق باشگاه هوادار بود که هنوز مشخص نشده است.

وی در مورد پخش زنده بازی‌های بنفش پوشان گفت: در راستای تبلیغات محیطی بحث پخش زنده بازی‌ها هم بود‌. ما قبل از شروع فصل جلسه برگزار کردیم با واحد پخش زنده شبکه تهران؛ دوستان ولی اصلا دغدغه فوتبال تهران را ندارند و همچنان برنامه‌هایی مثل به خانه برمی‌گردیم را می‌خواهند پخش کنند‌. می‌خواستیم بازی‌های‌مان در شبکه شما پخش شود که این شبکه منحل شد. با شبکه ورزش تعامل خوبی انجام شد و بازی هفته گذشته با ملوان پخش شد، این هفته هم قرار بود ساعت بازی از ۱۵ به ۱۷ تغییر کند و بازی پخش شود اما یک نامه آمد که بازی باید همان ساعت برگزار شود و بخاطر اینکه در کنداکتور قرار گرفته بود همه برنامه‌ها به هم ریخت.

مدیر رسانه هوادار در پایان بیان کرد: این مشکلاتی است که برای باشگاه‌های خصوصی که هوادار، مظلوم‌ترین‌شان است وجود دارد. یک تشکر ویژه می‌کنم از مالکان باشگاه هوادار که در چنین شرایطی از جیب هزینه می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز