خبرگزاری کار ایران

استقلال ملاثانی حتی بدون تمرین هم می برد

مشکلات مالی گریبان گیر دریا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۱۹

بازیکنان استقلال ملاثانی بعد از یک هفته اعتصاب موفق شدند دریا بابل را شکست دهند تا اولین برد یک تیم خوزستانی پس از بازگشایی ورزشگاه غدیر اتفاق بیفتد.

به گزارش ایلنا، از هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان تیم های استقلال ملاثانی و دریا بابل در استادیوم تازه بازگشایی شده غدیر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان ابراهیم اشکش موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارند.

این مسابقه که جنگ بین دو تیم بی پول لیگ یک بود، با برتری بازیکنان استقلال در زمین آغاز شد و تیم میزبان موفق شد توسط رضا احمدیان زاده به گل اول بازی دست پیدا کند. دریا بابل که در چند هفته گذشته نتایج بهتری گرفته بود برای جبران نتیجه تلاش زیادی کرد اما نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید. 45 دقیقه دوم اما شرایط جور دیگر رقم خورد. بیاتلو با چند تعویض قوای هجومی تیمش را تقویت کرد و حملات دامنه داری روی دروازه استقلال ترتیب دادند اما اوج هنر نمایی تیم اشکش در ثانیه های پایانی اتفاق افتاد. احسان علوان زاده که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را دارد موفق شد در وقت های اضافی برای مرتبه دوم دروازه دریا بابل را باز کند تا استقلال ملاثانی زود تر از هم نام خود در استان خوزستان لذت برد در ورزشگاه غدیر را بچشد.

استقلال ملاثانی با 19 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسب به فجر در رده سوم قرار دارد و دریا بابل با 10 امتیاز در رتبه دوازدهم جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز