خبرگزاری کار ایران

شمس آذر صدر نشین شایسته لیگ یک؛

سایپا با فکری نا مطمئن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۹۴

برد ارزشمند شمس آذر در خانه و اعتراض سرمربی سایپا به نبود افسر دوپینگ از حواشی بازی روز گذشته بود.

به گزارش ایلنا، از هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان عصر سه شنبه دو تیم شمس آذر و سایپا در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف را شکست دهد.

در این مسابقه که با استقبال فوتبال دوستان قزوینی همراه شده بود، تیم شمس آذر در نیمه نخست یک سر و گردن از حریف برتر بود و بعد از به هدر دادن چندین موقعیت خوب بالاخره موفق شد روی ارسال دیدنی احسان جودکی و ضربه سر رحمان جعفری به گل اول بازی دست پیدا کند. حملات شمس آذر در ادامه نیمه اول باز هم ادامه داشت اما بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

با شروع 45 دقیقه دوم انتظار می رفت تیم محمود فکری برای جبران نتیجه به زمین بیاید اما نداشتن برنامه تاکتیکی خاص از جانب تبم سایپا باعث شد تا شمس آذر بتواند سه مرتبه دیگر دروازه نارنجی پوشان تهرانی را باز کند. نفوذ عالی علی اصغر اعرابی از جناح چپ و ارسال دقیق او با ضربه سر محمد پاپی گل دوم را برای شمس آذر به همراه داشت. تشویق طرفداران پر شور قزوینی باعث شده بود تا موتور بازیکنان شمس آذر در هوای سرد ورزشگاه کماکان گرم و روشن بماند و شاگردان سعید دقیقی باز هم موقعیت های خوبی را ایجاد کنند. امیرمحمد نسایی فقط چند ثانیه بعد از ورود به زمین توانست گل سوم را وارد دروازه سایپا کند تا تعویض طلایی سعید دقیقی لقب بگیرد. گل سوم شمس آذر باعث شد تا فکری بیخیال ایستادن کنار زمین شود و روی نیمکت نشست و منتظر پایان بازی بود اما آتش بازی قزوینی ها تمامی نداشت و علی اصغر اعرابی در دقایق تلف شده بازی خوبش را با زدن گل چهارم تکمیل کرد تا فکری بعد از سوت پایان خوشحال ترین فرد حاضر در ورزشگاه باشد؛ زیرا بازی هر چقدر بیشتر ادامه پیدا می کرد ممکن بود سایپا گل های بیشتری هم دریافت کند!

با این نتیجه درخشان دقیقی نشان داد تیمش در خانه به هیچ حریفی رحم نمی کند و البته نتایج خوب هفته های گذشته اصلا اتفاقی نبوده است. شمس آذر صدر نشین با این برد 20 امتیازی شد و سایپا نیز با 12 امتیاز در رده نهم قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز