خبرگزاری کار ایران

همه چیز (فعلا) در پاریس آرام است

پاسخ گالتیه به حواشی "رئیس امباپه"

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۹۲

شب گذشته تیم پاری سن ژرمن موفق شد یکی از اصلی‌ترین رقبای خود در لیگ فرانسه یعنی مارسی را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تک گل این بازی در دقیقه 45 توسط نیمار با پاس کیلیان امباپه وارد دروازه مارسی شد. این بازی اما قبل از شروع تحت تاثیر حواشی هفته گذشته امباپه قرار داشت؛ ساز جدایی دوباره درحال کوک شدن است! 

خبرگزاری‌های اسپانیایی در هفته گذشته خبری را با عنوان "امباپه از شرایط پاریس ناراضی است" منتشر کردند تا گمانه زنی‌ها درباره وضعیت فوق ستاره فرانسوی از سر گرفته شود. 

این اخبار تا دیروز از طرف مقامات و کادرفنی پاریس بدون پاسخ مانده بود تا اینکه در کنفرانس خبری بعد بازی گالتیه سرمربی این تیم عنوان کرد "قرار شد که در این کنفرانس صادقانه پاسخ بدهم. شرایط کیلیان چگونه است؟ من با خودش صحبت کردم و در این صحبت‌ها چیزی به عنوان ناراحتی و نارضایتی نشنیدم". 

یکی دیگر از حواشی پیرامون امباپه و باشگاه، پستی است که گالتیه از وی در آن استفاده می‌کند و این امر نیز به گفته خبرگزاری‌های اسپانیایی باعث ناراحتی امباپه شده است. 

کریستوف گالتیه در جواب به این موضوع که آیا این بازیکن از پست بازی خود ناراضی است یا نه اضافه کرد "او این مطلب را با من در میان گذاشت که می‌خواهد در پست تخصصی خود بازی کند و همین موضوع دلیلی است که ما داریم چینش های متفاوتی را امتحان می کنیم".

گالتیه با چالش از دست دادن رختکن تیم خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کرد مواجه شده و می‌توان دلیل این موضوع را قرارداد بحث برانگیز "رئیس امباپه" دانست.

وی در واکنش به این سوال که آیا جو رختکن از کنترل او خارج شده گفت "باور کنید همه چیز دارد به خوبی پیش می‌رود. من در تیمم بازیکنانی دارم که علاوه بر شخصیت‌های بزرگ رفتار حرفه ای نیز دارند".

با تمام این صحبت‌ها باز هم شرایط امباپه به اعتقاد خیلی از فوتبال دوستان آتش زیر خاکستری است که هر لحظه ممکن است شعله ور شود و معلوم نیست چه حوادثی می‌تواند به بار بیاورد. اشتباهات سریالی مدیران پاری سن ژرمن باعث به وجود آمدن شرایط پر تنشی شد که باید دید آثار روانی آن تا چه زمانی نیمکت و رختکن این تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز