خبرگزاری کار ایران

وضعیت نگران کننده نویر در آستانه جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۳۳

مانوئل نویر سنگربان اول بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بازی این هفته تیمش در بوندسلیگا را هم از دست می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناگلزمن سرمربی باواریای‌ها در نشست خبری پیش از بازی مقابل فرایبورگ درباره وضعیت دروازه‌بان تیمش اینطور توضیح داده است: "نویر همچنان درد دارد و نمی‌تواند تیم را در بازی مقابل فرایبورگ همراهی کند. نویر برای بدون درد بازی کردن همچنان نیاز به مسکن دارد و نمی‌توانیم از او در این بازی  (فرایبورگ) استفاده کنیم".

با این شرایط کاملا محتمل است که بایرن در بازی پیش رو نیز همانند مصاف با ویکتوریا پلژن، اسون اولرایش را درون دروازه خود خواهد داشت. گلری که البته با سطح کیفی پایین‌تر از کاپیتان بایرنی‌ها با حضورش در بازی‌هایی که به میدان رفته، بسیاری از هواداران این تیم را نگران می‌کند و در مسیر نزدیکتر شدن و باز پس‌گیری صدر جدول از یونیون برلین می‌تواند دردسرهایی را برای این تیم ایجاد نماید. 

نگرانی‌ها از این بابت تا جایی پیش رفته که برخی هواداران بایرن با اشاره به وضعیت نگران کننده دروازه این تیم، مدعی هستند شاگردان ناگلزمن برای نزدیکتر شدن به صدر به دنبال پایان دادن به روند 11بازی شکست ناپذیری فرایبورگ، اولرایش را یک مانع بزرگ می‌دانند. 

اختلاف چهار امتیازی بایرن با رتبه نخست در این زمان از فصل آنچنان نگران‌کننده نیست اما حضور اسون اولرایش می‌تواند باعث بیشتر شدن این اختلاف شود. امید بایرنی ها به بازگشت هرچه زودتر نویر در این بازی ناامید شد و در این رابطه سرمربی این تیم درباره زمان بازگشت کاپیتان شماره یک گفت: "امیدواریم در بازی بعدی در جام حذفی مقابل آگزبورگ نویر در دسترس باشد".

به دلیل مصدومیت و عدم حضور نویر ابتدا نگاهی بندازیم به آمار بایرن در بازی‌های بدون کاپیتانش:

+بایرن مونیخ بدون حضور نویر در 18 درصد بازی‌ها توانسته کلین‌شیت کند; در حالی که این آمار در بازی‌هایی که وی درون دروازه قرار داشته 37 درصد است.

-اولرایش در 80 بازی 25 کلین شیت داشته و 91 گل دریافت کرده؛ آمار 31 درصد کلین شیت با پیراهن این تیم . جایی که دلیل نگرانی هواداران بایرن نسبت به قرارگیری اولرایش درون چهارچوب ملموس‌تر می‌شود. باید منتظر ماند و دید عملکرد اسون اولرایش در بازی پیش رو چگونه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز