خبرگزاری کار ایران

پیوس: لوکادیا در محوطه پرسپولیس جریمه نیاز به مکمل دارد/ مس رفسنجان زیاد به حریفان فرصت نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۳۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با مس رفسنجان صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای پرسپولیس در پیش است و مس اصلاً تیم دست و پا بسته ای نیست و آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و تا جایی که دیدم خیلی هم فرصت به تیم حریف نمی‌دهند. پرسپولیس در این دیدار باید باهوش و فرصت طلب باشد و از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کند و با توجه به نتایج دو بازی قبل به سه امتیاز حساس این بازی نیاز دارد و باید حتما پیروز شود.

وی در مورد کسب تنها یک امتیاز از دو بازی قبلی گفت: پرسپولیس دو بازی خیلی سخت مقابل تراکتور و سپاهان داشت و قبول دارم که نتایج خوبی کسب نشد ولی خب شرایط آنقدرها هم بد نیست که بخواهیم بگوییم تیم افت آنچنانی کرده است. در حال حاضر صدر جدول را با تفاضل گل از دست داده و اگر در بازی‌های بعدی تا قبل از جام جهانی نتایج خوبی بگیرد می‌تواند با صدرنشینی به تعطیلات برود. هرچند در میانه فصل خیلی نباید به رتبه‌ها اهمیت داد. برای همین می‌گویم سه امتیاز بازی با مس خیلی مهم است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد لوکادیا هم خاطرنشان کرد: به نظرم فشار روی لوکادیا خیلی زیاد است و او به عنوان تک مهاجم نوک در باکس بازی می‌کند و باعث می‌شود مهار او برای خط دفاع حریف راحت تر شود. در بازی های قبلی کمی او و سبک بازی‌اش برای حریف ناشناخته بود و برای همین راحت‌تر بازی می‌کرد ولی حالا راه مهار او را یاد گرفته‌اند. به نظرم پرسپولیس باید از دو مهاجم نوک در ترکیب استفاده کند تا خط دفاع حریف همه تمرکزش روی مهار لوکادیا نباشد یا اگر هم اینطور شد زوج او فضای بهتری در اختیار بگیرد.

پیوس در ادامه گفت: مشکل بعدی لوکادیا در خط حمله این است که به خوبی تغذیه نمی‌شود و در دو بازی اخیر دیدیم که خودش مجبور بود بیاید عقب و توپ گیری کند و این خودش از یک مهاجم با شرایط لوکادیا انرژی زیادی می‌گیرد و دور شدن از دروازه هم برای او مشکل ایجاد می‌کند. متاسفانه دیاباته شنیدم به این بازی نمی‌رسد و مهدی عبدی هم می‌گویید مصدوم شده است و همین باعث می‌شود نگران بازی با مس باشیم. امیدوارم با تدابیر کادرفنی مشکلی که برای لوکادیا در دو بازی قبلی وجود داشت این بازی تکرار نشود.

وی در پایان با اشاره به تاثیر اردوی تیم ملی روی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: بله تیم هایی که بازیکن ملی پوش داشتند شاید از این بابت ضرر کرده باشند و پرسپولیس هم از این قائده مستثنی نیست ولی بحث تیم ملی است و نمی‌شود ایرادی گرفت و اولویت همه ما باید موفقیت تیم ملی باشد و امیدوارم پرسپولیس هم زیاد از این بابت متضرر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز