خبرگزاری کار ایران

مشکل ورود بانوان به استادیوم حل شدنی است

پیوس: جدایی از پرسپولیس سخت است ولی باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت/ می‌توانیم چوکا را به سطح اول فوتبال برگردانیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۴۶

سرمربی چوکای تالش عقیده دارد با حمایت‌های لازم از این تیم می‌شود آن را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برگرداند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس اوضاع خوبی دارد و با تلاش مدیریت و کادرفنی آرامش در تیم حکمفرما شده و تمرینات خوب و منظمی انجام می‌شود و به نظرم فصل جدید هم می‌تواند فصل پرسپولیس باشد و موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی در مورد شرایط نقل و انتقالات تیم گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار کرده و تیم به مراتب بهتر و کامل‌تری از فصل قبل بسته شده و با جذب یک یا دو بازیکن دیگر کامل می‌شود. حفظ بازیکنان کلیدی تیم کار سختی بود که باشگاه توانست انجام دهد و جذب نفرات جدید هم که بازیکنان خوبی هستند می‌تواند باعث شود تیم که در فصل جدید باید در سه جبهه بجنگد دچار مشکل نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ناراحتی بازیکنان کنار گذاشته شده هم عنوان کرد: به هر حال جدایی از تیم بزرگی مثل پرسپولیس ناراحتی هم دارد ولی فوتبال همین است و یک روز می‌آیی و یک روز هم باید جدا شوی. از زحمات بازیکنانی که رفتند تشکر می‌کنم ولی فوتبال سلیقه‌ای است و سرمربی باید تفکرات خودش را پیاده کند و باید به نظراتش احترام گذاشت. بهرحال آنها هم بازیکنان ستاره و تاثیرگذاری بودند و این تصمیم و اینکه بخواهی از پیراهن تیم پرسپولیس دل بکنی سخت است اما باید با آن کنار آمد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیوس در مورد تعویق بازی‌های لیگ هم خاطرنشان کرد: به هر حال فصل قبل اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها رخ داد که خوشایند هیچکس نبود و باید برای جلوگیری از آنها فکر جدی می‌شد و الان هم فکر می‌کنم فدراسیون از جانب نهادهای بین‌المللی تحت فشار است تا استانداردها را بالاتر ببرد. درست است که تعویق بازی‌ها شاید برای چند تیم خوب نباشد ولی در مجموع اگر آن اتفاق لازم رخ دهد به سود فوتبال خواهد بود.

وی در مورد فشارهایی که بابت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها به فدراسیون وارد می‌شود هم گفت: بالاخره دیر یا زود باید فکری برای این موضوع شود و باید دنبال راه حلی گشت تا هم شرایط و قوانین بین‌المللی اجرا شود و هم ملاحضاتی که ما در کشورمان داریم رعایت شود. به نظرم مشکل خیلی بزرگی نیست که نشود آن را حل کرد و نیازمند یک سری هماهنگی‌ها بین نهادهای مختلف است. به نظرم ورود خانواده‌ها به استادیوم‌ها می‌تواند فضای آن را بهتر کند و تنش‌ها و ناهنجاری‌ها در آن به شدت کم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد پذیرفتن هدایت چوکای تالش هم اظهار داشت: چوکا تیم خوب و ریشه داری است و در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته است ولی چند سالی است که شرایط خوبی ندارد و در لیگ دو بازی می‌کند ولی با پتانسیلی که در این تیم می‌بینم و حمایت مردم خوب تالش و هواداران خونگرم این تیم قدیمی می‌توانیم آن را پله پله بالا بیاوریم و به سطح اول فوتبال برگردانیم.

وی افزود: من در شهید قندی، خونه به خونه و سپیدرود هم در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتم ولی توانستیم با همکاری و همدلی به نتیجه برسیم و نتایج خوبی ثبت کنیم. یک نماینده از شهر یزد به سطح اول فوتبال ایران فرستادیم و سپیدرود را بعد از سال‌ها بالا آوردیم و فکر می‌کنم اگر از ما حمایت شود چوکا هم پتانسیل موفق شدن دارد.

پیوس در پایان گفت: امیدوارم مسئولان پشت تیم ما باشند چرا که چوکا دلخوشی مردم تالش است و جایگاهش در فوتبال ایران اینجا نیست. کار راحتی در پیش نداریم ولی همانطور که گفتم ما تجربه کار در شرایط سخت‌تر از این را داشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز