خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان اردوی تیم ملی در کشور قطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۳۳

زمان برگزاری اردوی تیم ملی در کشور قطر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، ساعات زیادی را صرف آنالیز و برگزاری تمرینات تیم ملی می‌کند. این در حالی است که تنها 41 روز تا شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده است و کی‌روش وقت زیادی برای کارش ندارد.

سرمربی پرتغالی از سطح فنی بازیکنان لژیونر به خوبی شناخت دارد؛ اما در مورد بازیکنان لیگ برتری هنوز به جمع بندی نرسیده است.

در همین رابطه کادرفنی تیم ملی در روز شانزدهم مهر ماه سال جاری، 16 بازیکن شاغل در لیگ برتر را به اردوی تیم ملی فراخواند تا آنها را مورد ارزیابی فنی قرار بدهد.  

طبق برنامه قرار بود تیم ملی در روز 25 آبان ماه در قطر مینی کمپ تشکیل بدهد تا خودش را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند؛ منتهی به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی قصد دارد شاگردانش را زودتر به این اردو ببرد.  بررسی‌ها حاکی از آن است که احتمالاً مینی کمپ تیم ملی در روز 23 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین تلاش بر این بود که تیم ملی با یکی از تیم‌های حاشیه خیلج فارس دیدار تدارکاتی برگزار کند؛ اما هیچ کدام از تیم‌های مذکور اعلام آمادگی نکردند تا مسئولان فدراسیون به دنبال حریف تدارکاتی دیگری باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز