خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: عادت به نباختن از ویژگی های مثبت ذوب آهن است/ امیدوارم اتفاقات داوری بازی استقلال - فولاد روی دیدار این هفته تاثیرگذار نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۳۷

مربی ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با استقلال صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: این روزها با توجه به اتفاقاتی که در 2-3 هفته اخیر رخ داده توجه مردم به فوتبال کم شده است و این روی کیفیت بازی ها و تیم‌ها هم تاثیر گذاشته است. شرایط تیم ما خوب است و بعد از بازی که با نساجی داشتیم تمرینات را پیگیری می‌کنیم و آماده بازی حساس با استقلال می‌شویم و امید زیادی داریم که در این بازی دشوار و سخت به برتری دست پیدا کنیم.

وی در مورد دیدار با نساجی عنوان کرد: بازی سختی داشتیم و نساجی هم تیم خیلی خوبی است و می‌دانستیم کار دشواری در پیش داریم. در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و عملکرد خوبی داشتیم و برای دقایقی هم بازی دست ما خارج شد. فکر می‌کنم شایستگی این را داشتیم که در این دیدار به هر سه امتیاز دست پیدا کنیم ولی متاسفانه از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم و در نهایت نتیجه تساوی حاصل شد.

مربی ذوب آهن در  رابطه با وضعیت داوری بازی با نساجی که مورد اعتراض دو تیم بود، گفت: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی به عنوان کسی که سال‌ها فوتبال بازی کرده است با اطمینان می‌گویم گل تیم ما در این بازی سالم بود و هرکسی با بازبینی صحنه گل فکر می‌کنم این موضوع را تایید کند و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود ولی در سایر موارد باید کارشناسان نظر بدهند و نمی‌دانم چه بگویم.

حدادی‌فر در مورد اینکه چرا ذوب آهن از 8 بازی 7 تساوی کسب کرده، خاطرنشان کرد: در خیلی از این بازی‌ها ما شایسته پیروزی بودیم و ضمن اینکه بازی های سختی هم داشتیم. این که تیم ما به نباختن عادت کرده هم اتفاق خوبی است و امیدوارم هرچه زودتر روی نوار برد بیافتیم.

وی در رابطه با اینکه ذوب آهن به بازی تدافعی متهم شده است هم گفت: هر مربی سبک کاری خودش را دارد و نمی‌شود ایرادی در این زمینه گرفت ولی آمار و ارقام فکر نمی‌کنم این را نشان دهد که ما نسبت به سایر تیم های لیگ و نسبت به متوسط لیگ دفاعی تر باشیم.

مربی ذوب آهن در رابطه با تقابل حساس این هفته با استقلال هم خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و استقلال از تیم های خوب و پرمهره لیگ است و مدعی قهرمانی است ولی خب ما هم تیم خوبی هستیم و این را نشان دادیم و در این بازی هم برای برد به زمین می‌رویم.

حدادی‌فر در مورد نگرانی باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه اتفاقات بازی استقلال - فولاد در زمینه داوری روی بازی این هفته تاثیر بگذارد، توضیح داد: قبلاً سابقه داشته که وقتی داوری یک بازی خیلی پر حرف و حدیث می‌شود و یک تیم اعتراض زیادی به این موضوع دارد هفته بعد به اصطلاح تلاش می‌شود که برای این تیم جبران شود. داوران فوتبال ما قشر شریفی هستند و امیدوارم تیم ما از این جهت آسیب نبیند و سعی اینکه برای استقلال بخواهند در این بازی جبران کنند وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز