خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: به ذوب آهن نیامدم چون نمی‌توانستم مفید باشم/ به استقلال بابت فوتبالی که ارائه می‌دهد تبریک می‌گوم/ پرسپولیس بابت از دست دادن بازیکنانش ضربه خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۰۷

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد منصرف شدن از بازگشت به این تیم و موارد دیگر صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ماجرای بازگشتش به ذوب آهن و موکول شدن آن به فصل بعد اظهار داشت: ما یک جلسه داشتیم و جلسه خوبی هم بود و صحبت‌های خوبی هم در آن مطرح شد و قرار بر این بود که در شش بازی پایانی اضافه شوم ولی بعد شرایط به گونه‌ای شد که تصمیم گرفتم اگر این اتفاق در حال حاضر رخ ندهد بهتر است و اگر قسمت بود فصل آینده اضافه خواهم شد و اگر هم نه، مثل همیشه در مقام یک هوادار برای تیم آرزوی موفقیت دارم. به هر حال مهم این بود که کدورتی که میان من و آقای تارتار شکل گرفته بود و سو تفاهمی که بود برطرف شد. من در زندگی آدم کینه‌ای نیستم ولی خب چیزی را هم فراموش نمی‌کنم. به هر حال هرچه بود برطرف شد

وی در مورد اینکه تصمیمش به خاطر شرایط بدنی بود یا نه، گفت: شرایط بدنی من خوب است، نمی‌گویم که صد در صد آماده هستم ولی با چند هفته تمرین به شرایط بازی می‌رسم. تصمیم من به خاطر شرایط بدنی نبود ولی در کل من همیشه دوست دارم وقتی حضور داشته باشم که بتوانم برای ذوب آهن مفید باشم. 

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد نتایج این تیم و عملکرد مهدی تارتار گفت: تیم امسال شرایط خوبی دارد. فصل برای ذوب آهن به شکلی شروع شد که تقریبا یک تیم کامل جدا شده بودند و نفرات جدیدی اضافه شدند و برای همین نیاز به زمان داشتند تا هماهنگ شوند و برای همین ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته نشد ولی به مرور نتایج بهتر شد و این اواخر عملکرد تیم خیلی خوب بود. اگر بچه ها یک مقدار زودتر به این هماهنگی رسیده بودند می‌توانستند امسال برای سهمیه هم بجنگند. در کل در حال حاضر اوضاع نمی‌گویم عالی ولی خوب است و امیدوارم در شش هفته باقی مانده نتایج خوبی کسب شود.

حدادی‌فر در مورد وضعیت قهرمانی لیگ هم توضیح داد: شرایط الان به گونه‌ای است که یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان خواهند شد. سپاهان هم می‌توانست در کورس باشد ولی خب بدشانسی مانع از این شد که نتایج لازم را کسب کنند و متاسفانه کنار رفت. من فکر می‌کنم با توجه به شرایط جدول شانس اول قهرمانی استقلال باشد. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته و مدل فوتبالی خاص خودش را ارائه می‌دهد و آن را خیلی خوب در زمین پیاده می‌کند و به همین روش تا اینجا نتیجه گرفته است.

وی افزود: پرسپولیس هم به واسطه قهرمانی‌های سال‌های اخیر شخصیت بالایی پیدا کرده و به واسطه همان، همیشه مدعی است ولی در کل بازیکنان مهمی که از دست داد باعث شد این فصل کمی شرایطش سخت شود ولی هنوز آنها هم شانس قهرمانی دارند و منتظر لغزش استقلال هستند. پرسپولیس هم تیم خوبی است و امیدوارم هر تیمی شایسته است قهرمان شود.

حدادی‌فر در مورد وضعیت سپاهان و نویدکیا هم توضیح داد: من خیلی ناراحتم که سپاهان و محرم نویدکیا در چنین شرایطی قرار گرفتند. فوتبالی که سپاهان بازی می‌کند فوتبال خوب و با کیفیتی است و اصرار به بازی هجومی باعث شده فوتبال تماشاگرپسندی ارائه دهند. به نظرم محرم نویدکیا از مربیان خوب فوتبال ما است و یک سرمایه محسوب می‌شود و نباید او را بسوزانند و امیدوارم همچنان به او فرصت داده شود. تغییر سبک و پیاده کردن یک مدل جدید بازی در یک تیم مثل سپاهان به زمان نیاز دارد و فکر می‌کنم اگر محرم حمایت شود فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که علیه رشید مظاهری بابت عملکردش در سپاهان صورت گرفته توضیح داد: من با رشید مظاهری هم تیمی بودم و با او زندگی کردم و به خوبی از ویژگی‌ها و توانایی‌هایش آگاهی دارم. بدون شک رشید از بهترین گلرهای ایران است ولی جابجایی و تغییر تیم همیشه یک چالش است و زمان لازم است تا با تیم جدید اخت بگیرد. رشید مظاهری به نظرم هنوز یکی از گزینه های جام جهانی است و نباید به خاطر چند بازی به او حمله شود.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد آینده فوتبالی خودش توضیح داد: همانطور که گفتم اگر شرایطش پیش بیاید و هواداران من را بخواهند و نظر کادرفنی باشد که کنار تیم باشم دوست دارم فصل بعد در خدمت ذوب آهن باشم و آخرین فصل فوتبالی خودم را بازی کنم.  من فصل قبل و این فصل هم قصد خداحافظی داشتم که مصدومیت و جریان های بعد پیش آمد و نشد. اگر قسمت بود فصل بعد در خدمت ذوب آهن هستم و در غیر این صورت به عنوان هوادار کنار تیم خواهم بود. بعد از آن هم من کلاس‌های مربیگری خودم را شروع کردم و دوست دارم وارد چرخه مربیگری شوم.

حدادی‌فر در مورد اینکه آیا روزی او را روی نیمکت ذوب آهن خواهیم دید یا نه، گفت: امیدوارم یک روز این اتفاق بیافتد و اگر بتوانم به ذوب آهن کمک کنم خوشحال می‌شوم. به هر حال ذوب آهن تیم من است و هیچ وقت نمی‌توانم خودم را جدا از آن تصور کنم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی و گروه بندی جام جهانی و وضعیت اسکوچیچ توضیح داد: به نظرم گروه بندی جام جهانی با وجود اینکه سخت است ولی به نسبت مناسب است و اگر قصد این را داریم که راهی دور بعد شویم یک برنامه ریزی دقیق و تدارکات خوب لازم داریم و بازی های تدارکاتی خوب برای تیم باید در نظر گرفته شود. در مورد اسکوچیچ هم من واقعاً این همه انتقاد از ایشان را درک نمی‌کنم. مگر دیگر باید چکار کند که عده ای از منتقدین او را بپذیرند؟ به نظرم حق اسکوچیچ است که تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند.

حدادی‌فر در پایان گفت: امیدوارم هواداران من را ببخشند. مدتی که صحبت بازگشتم بود خیلی به من لطف داشتند ولی شرمنده شدم که در این مقطع نتوانستم به کمک تیم بیایم و امیدوارم فرصت بعدی این اتفاق رخ دهد. همیشه دوست داشتم در شرایطی حضور داشته باشم که مثمر ثمر باشم ولی در حال حاضر شرایطش وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز