خبرگزاری کار ایران

ترفند جالب تن هاگ برای پیشرفت بازیکنان منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۱۷

پس از بازی مقابل منچسترسیتی، سرمربی منچستریونایتد تلاش کرد تا نقاط ضعف بازیکنانش را آشکار کند.

به گزارش ایلنا، شکست سنگین آخر هفته گذشته مشکلات جاری در اولدترافورد را آشکار کرد.

بر اساس گزارش نشریه سان، اریک تن هاگ روز دوشنبه بازیکنان را برای تجزیه و تحلیل عملکرد آن‌ها فراخواند، اما انتقاد "صادقانه و داغ" به جای صمیمیت، حاشیه ایجاد کرد.

گفته می‌شود بازیکن جدید لیساندرو مارتینز، 24 ساله، و هافبک اسکات مک تومینای، 25 ساله، از جمله بازیکنان پر سر و صدای یونایتد هستند.

یک منبع گفت: "تن هاگ از هر بازیکن یک به یک خواست تا اشتباهات خود را برای بازیکن دیگر توضیح دهد. برخی از بازیکنان دیگران را به خاطر پوشش ندادن همبازی خود را سرزنش می‌کردند که منجر به بحث‌های جدی شد. یکی از بازیکنان به دیگری گفت که روی بازی خودت تمرکز کن! همه چیز حل شد اما تنش‌ها بالاست. تن هاگ فعالانه آن را تشویق می‌کرد. او به آن‌ها گفته است که می‌خواهد آن سطح از اشتیاق را در زمین ببیند، نه بعد از خوابیدن بازی."

یک منبع آگاه در یونایتد گفت: "اریک می‌خواهد آن‌ها عصبانی شوند. این جلسه صریح و داغ بود و این چیزی است که او می‌خواهد ببیند. اگر او این روش را تشویق نکند، تعجب خواهید کرد. تن هاگ از آن‌ها می‌خواهد که این روحیه جنگندگی را همیشه همراه داشته باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز