خبرگزاری کار ایران

نقطه ضعف منچستریونایتد از نگاه دستیار سابق مورینیو

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۲۹

دستیار مورینیو به تن هاگ می گوید که منچستریونایتد چه چیزهایی را نیاز دارد تا در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، روی فاریا، دستیار سابق ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، به شیاطین سرخ گفته است که هنوز در دوران اریک تن هاگ چه چیزی را نیاز دارند.

تیم پرافتخار لیگ برتر انگلیس پس از جدایی سر الکس فرگوسن، سرمربی مشهور در سال 2013، خود را در یک چرخه بازسازی دیده که تکامل نیافته است.

 مربیان زیادی تلاش کرده‌اند و شکست خورده‌اند تا شکوه‌های سابق را در اولدترافورد به دست بیاورند. اریک تن هاگ در حال یافتن راه سخت در فصل 2022-2023 است و می‌داند که برقراری ثبات چقدر دشوار است.

فاریا - که بخشی از تیم مربیگری یونایتد را تشکیل می داد زمانی که آنها در جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا در فصل 17-2016 قهرمان شدند - به تایمز گفت: «ما به باشگاهی رسیدیم که ثبات و هویتش را از دست داده بود و شما فقط نمی‌توانستید دست روی دست بگذارید و باید آن را دوباره می‌ساختید.

زمان می‌برد، و شما همچنین باید برنده شوید، زیرا اگر شما برنده نباشید مردم قبول نمی‌کنند، بنابراین وقتی ژوزه می گوید [17-2016] یکی از بهترین فصل‌های اوست، حق با اوست، زیرا ما آخرین عناوین باشگاه را به دست آوردیم. 

چیزی که کم است، ثبات است و باشگاه باید آنچه را که می خواهد تعریف کند. در سیتی، ششمین فصلی است که پپ [گواردیولا] آنجاست و او از ثبات ایده‌هایش در باشگاه، ثبات خرید بازیکنان متناسب با تاکتیک‌هاش، ثبات خرید در کنار موفقیت‌ها برخوردار است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز