خبرگزاری کار ایران

دانیال - رامین؛ رقابتی برای بلیت قطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۴۸

یکی از تقابل های جذاب امروز بازی سپاهان - پرسپولیس میان دو مدافع راست مطرح دو تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جذابترین تقابل هفته هشتم لیگ برتر دیدار حساس و مهم سپاهان مقابل پرسپولیس است که عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.  

این دیدار رویارویی‌های جذابی درون خودش دارد که یکی از آنها تقابل دانیال اسماعیلی فر و رامین رضاییان با یکدیگر و مقابل تیم‌های سابقشان است. 

این دو از بهترین و سرشناس‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران در پست مدافع راست هستند و به نوعی رقیب یک دیگر برای جلب نظر کی‌روش در مسیر جام جهانی هم محسوب می‌شوند. 

رامین رضاییان فصل گذشته بعد از چند سال به پرسپولیس برگشت تا در سال منتهی به جام جهانی جلوی چشم سرمربی تیم ملی باشد و فرصت بهتری برای حضور در ترکیب تیم پیدا کند. ولی نمایش های خوب رامین منجر نشد نظر اسکوچیچ جلب شود و خودش هم به دلیل اختلاف با گل محمدی در پرسپولیس ماندگار نشد تا در نهایت به سپاهان برود.

از سوی دیگر دانیال اسماعیلی‌فر که چند سالی است در لیگ برتر خوش می‌درخشد معمولاً در تیم ملی روی خوش به او نشان داده نمی‌شد و همین دلیلی برای جدایی او از سپاهان و پیوستنش به پرسپولیس بود و خودش عنوان کرد از دلایل آمدنش به جمع سرخپوشان افزایش شانسش برای تیم ملی بود.

با این حال رامین رضاییان در سپاهان توانست نظر کی روش را در اردوی اخیر جلب کند و هرچند مجوز سفر به اتریش را پیدا نکرد ولی شانس خوبی برای دعوت به قطر دارد و از سوی دیگر پیوستن به پرسپولیس هنوز نتوانسته منجر به جلب نظر سرمربی تیم ملی به دانیال شود. 

تقابل امروز این دو نفر از نکات جذاب بازی امروز است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز