خبرگزاری کار ایران

فولاد با مدل سپاهان مقابل آبی پوشان قرار می‌گیرد

خیری: کنار خط نبود ساپینتو ضرر بزرگ استقلال است/ با تغییر مدیرعامل فاتحه استقلال را باید خواند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۶۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است در صورت تغییر مدیرعامل آبی‌پوشان فاتحه این تیم خوانده می‌شود چرا که آجورلو با وجود نقطه ضعف‌هایش، عملکرد خوبی ارائه داده و برای باشگاه برنامه ریزی کرده است که با حضور نفر جدید احتمالاً شاهد مشکلات جدیدی خواهیم بود.

شاهین خیری در گفتگو با ایلنا، پیرامون ارزیابی شرایط بازی استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی می‌تواند یکی از زیباترین رقابت‌های لیگ باشد به شرطی که حواشی در آن نباشد. در گذشته معمولاً تیم‌های جنوبی کشور روی تکنیک، ظرافت و کارهای تاکتیکی تمرکز بیشتری داشتند، اما از زمان حضور نکونام، فولاد از نظر قدرتی رشد خوبی داشته است. انصافاً فولاد با حضور نکونام عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته است. از طرف دیگر استقلال هم معمولاً تمایل دارد بازی هجومی ارائه کند و به دنبال کسب جایگاه بهتر در جدول است، همین موضوع بازی را جذاب‌تر می‌کند. نباید فراموش کرد که استقلال در خط هجومی و هافبک خیلی خوب ظاهر می‌شود، اما نسبت به فصل گذشته اقتدار کمتری در خط دفاعی دارد. بعضی وقت‌ها هر موقعیتی روی دروازه استقلال می‌آید، دلهره داریم که به گل تبدیل نشود و برای تیم خطرناک نباشد.

وی افزود: فولاد در گذشته هم نشان داده در بازی‌های بزرگ معمولاً با تمجع دفاعی و کاهش فضاها به دنبال فرصت مناسب برای ضد حمله است. این اتفاق در بازی پرسپولیس و سپاهان برای شاگردان نکونام افتاد. همانطور که شاهد بودید آنها سپاهان را در اصفهان با همین تاکتیک شکست دادند. ضمن اینکه تجربه مدل بازی سپاهان در تهران که شکست استقلال را رقم زد در اختیار فولاد است. مدل بازی سپاهان در هفته اول، کاملاً منطبق با شرایط و بازیکنان تحت اختیار نکونام است. آنها با بازیکنان سرعتی که دارند خیلی راحت می‌توانند در ضد حملات خطرناک ظاهر شوند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محرومیت ساپینتو در این مسابقه قطعاً به ضرر استقلال است. چرا که حضور سرمربی در کنار خط از نظر روحی- روانی و فنی انرژی زیادی به تیم تزریق می‌کند. این موضوع ضرر بزرگ استقلال است که حداقل 2 بازی سرمربی خودش را در اختیار ندارد. البته شاید اگر حضور داشت باز هم شاهد درگیری نیمکت دو تیم بودیم، از این نظر غیبت ساپینتو خوشحال کننده است که احتمال برخورد و درگیری دو تیم کاهش پیدا می‌کند. چرا که نیمکت فولاد هم سابقه درگیری با داور و تیم‌های حریف را دارد. از این جهت امیدوارم بازی کم حاشیه باشد.

خیری در پاسخ به این سوال که شائبه تغییرات مدیرعامل استقلال و پرسپولیس مطرح است، تصریح کرد: اگر این خبر درست باشد قطعاً استقلال و پرسپولیس ضرر خواهند کرد. چرا که مدیران قبلی برنامه داشته‌اند و متناسب با همین برنامه‌ها نفرات‌شان را در باشگاه انتخاب کردند. وقتی مدیر عامل عوض شود تا فرد جدید کاملاً با شرایط منطبق شود کمی زمان می‌برد. استقلال با آجورلو قهرمان شده، این فصل هم عملکرد خوبی داشته است. در مجموع عملکرد مدیرعامل استقلال خوب بوده است، البته نه اینکه خالی از نقطه ضعف باشد اما مجموعاً خوب بوده است. هر چند آقای آجورلو آنقدر باهوش است و در این فوتبال کار کرده که شاید چنین تصمیمی عملی نشود. اگر تغییر مدل عامل استقلال عملی شود، ضمن احترام به گزینه‌های جانشینی، باید فاتحه این تیم را خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز