خبرگزاری کار ایران

خسروی: از بازی های سخت‌ سربلند بیرون آمدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۹۳

بازیکن تیم فجر در گفت و گو با ایلنا مدعی شد امسال برای صعود و ماندن در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

حسین خسروی، بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در آستانه هفته هفتم لیگ دسته اول و بازی در مقابل تیم آرمان گهر طی گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن سه هفته سخت ابتدایی، سه پیروزی کسب کردیم و روند رو به رشد خوبی داریم. برای هر بازی برنامه مشخصی داریم و تلاش میکنیم دوباره تیم فجر را به جایگاه اصلیش برگردانیم.

بازیکن تیم سپاسی در ادامه افزود: کار کردن با مهدی رجب زاده لذت بخش است. یک انسان سالم و پایبند به اصول اخلاقی که در دومین سال ورود حرفه ای به عرصه مربیگری، نشان داده چقدر توانمند است و می تواند همانند دوران بازیگری یک مربی فوق العاده نیز باشد.

وی خاطر نشان کرد: آرمان گهر تیم خوب و قابل احترامیست. بازی در زمین حریف برگزار می شود و این کار را سخت می کند اما تیم ما محیای یک نمایش خوب دیگر است.

خسروی در ادامه گفت: برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کنیم. شاید فصل قبل حمایت های لازم از فجر صورت نگرفته که تیم نتوانسته در لیگ برتر بماند اما هدف بلند مدت ما بعد از صعود، بقا در لیگ برتر است. دلخوشی مردم شیراز همین تیم با ریشه و با اصالت است و این موضوع به ما هم انگیزه می دهد و هم مسئولیت ما را بیشتر می کند. انشالله آخر فصل در مقابل طرفدارانمان سربلند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز