خبرگزاری کار ایران

اینزاگی: بارسلونا یکی از سه تیمی است که بهترین فوتبال اروپا را ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۶۸

سرمربی تیم اینتر پیش از مصاف با بارسلونا از عملکرد شاگردان ژاوی هرناندز تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، سیمونه اینزاگی با ورود بارسلونا به میلان در روز سه‌شنبه با یک لحظه بالقوه سرنوشت‌ساز در دوران مربیگری خود به عنوان سرمربی اینتر روبرو می‌شود.

این مربی ایتالیایی از ابتدای فصل تا به حال بر یک عملکرد داخلی بد نظارت داشته است و نراتزوری اکنون در رده نهم سری آ قرار دارد.

اینزاگی در نشست خبری پیش از بازی خود گفت: «آن‌ها بسیار قوی و کامل هستند، آن‌ها یکی از سه تیم اروپا هستند که بهترین فوتبال را ارائه می‌دهند. ما به وضوح اهمیت مسابقه را می‌دانیم. آن‌ها عملکردی باورنکردنی در بازیابی توپ دارند و می‌دانند چگونه در مالکیت توپ همه چیز را انجام دهند. همچنین لواندوفسکی را که بازیکن بزرگی است، به ترکیب تیم اضافه کرده‌اند.»

این ملی پوش سابق ایتالیایی وقتی در مورد موقعیت خود به عنوان مربی اینتر سوال شد، به صراحت در مورد چالش های اخیر صحبت کرد. وی افزود: «می دانیم که در یک لحظه سخت از نظر نتیجه حضور داریم. به نظر من، شنبه خوب بازی کردیم و مستحق نتیجه بهتری بودیم. ما قبلاً بهای اشتباه مقابل بایرن مونیخ را پرداختیم، اگرچه بازی خوبی انجام دادیم، اما باید از همه، از جمله من، انتظار بیشتری داشته باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز