خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا - گروه C

پیش بازی اینتر - بارسلونا: تیم جوان ژاوی در لانه افعی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۷۵

در سومین هفته از گروه C لیگ قهرمانان اروپا، اینترمیلان و بارسلونا سه شنبه شب در سن سیرو به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، هر دو تیم مقابل ویکتوریا پلژن قرار گرفتند و پیروز شدند اما به بایرن مونیخ باختند، اما میزبان بازی امشب بدترین شروع خود در سری آ را در 11 سال گذشته تجربه کرده‌اند در حالی که همتایان کاتالانی ‌آن‌ها در 7 بازی لالیگا تا به امروز شکست نخورده‌اند.

این هفته شاگردان سیمونه اینزاگی برتری یک بر صفر مقابل رم را با شکست دو بر یک عوض کردند. اولین باخت به جالوروسی از سال 2017، آن‌ها را از 6 تیم برتر سری آ دور می‌کند و متحمل شدن 4 شکست در 8 بازی، کرده که بدترین شروع آن‌ها در یک فصل فوتبالی است.

اینتر که در این مسابقه مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو را از دست داده بود کم کم حمایت هواداران از اینزاگی را هم با این نتایج از دست می‌دهد.

یکی از پنج پیروزی این فصل اینتر، آخرین بار در لیگ قهرمانان اروپا به دست آمد، زیرا آن‌ها در گروه C با نتیجه 2-0 ویکتوریا پلژن، قهرمان چک را با گلزنی ادین ژکو و دنزل دامفریس از پیش رو برداشتند.

پیش از این، آن‌ها با همان نتیجه در خانه مقابل بایرن شکست خورده بودند، اما در چند وقت اخیر در سن سیرو عملکرد بهتری داشتند: قبل از شکست مقابل رم، آن‌ها در هر هفت بازی خانگی آخر خود در لیگ پیروز شده بودند ضمن اینکه چهار کلین شیت هم داشتند.

از آنجایی که اینتر از 5 دیدار با بارسلونا در میلان تنها یک بار پیروز شده است، اما باید برای کسب حداکثر امتیاز در این هفته بر آمار گذشته غلبه کند. هر شانسی وجود دارد که بایرن با پشت سر گذاشتن پلژن به دور بعدی راحت‌تر صعود کند، بنابراین بازی‌های پشت سر هم مقابل بلوگرانا می‌تواند برای افعی‌ها بسیار تعیین کننده باشد.

بارسلونای جوانی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا موفق به صعود از مرحله گروهی نشد و پس از بایرن و بنفیکا در رده سوم قرار گرفت، دیگر نمی‌خواهد به سرنوشت مشابهی دچار شود.

اکنون هفت سال از آخرین باری که آن‌ها جام برتر قاره را بالای سر بردند می‌گذرد، اما رویدادهای اخیر نشان می‌دهد که تیم فعلی ژاوی می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در استانبول در ژوئن آینده باشد.

به لطف برخی نمایش‌های اقتصادی هوشمندانه، غول‌های کاتالونیا توانستند تعدادی بازیکن را در تابستان به تیم خود اضافه کنند، از جمله روبرت لواندوفسکی، که روز شنبه دوباره برابر مایورکا گلزنی کرد. او این فصل 9 گل در لالیگا به ثمر رسانده است.

بنابراین بارسلونا با رقیب قدیمی رئال مادرید در صدر لالیگا مبارزه می‌کند و اکنون از زمان تساوی در روز افتتاحیه، شش بازی پیاپی لیگ را برده است.

با این حال، قبل از فیفادی، آن‌ها تسلیم بایرن شدند، لواندوفسکی قهرمان سابق آلیانز آرنا، چندین موقعیت را مقابل کارفرمایان سابقش از دست داد. آن باخت 2-0 برابر بایرن نشان دهنده پنجمین شکست بارسا در 9 بازی آخر مرحله گروهی آن‌ها بود.

با این وجود، با ارائه شش امتیاز در هر دو بازی بین بلوگرانا و اینتر در روزهای آینده، همه چیز برای صعود وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز